V60 MY11+ T5 a LPG
- why_duck
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2014-11-28, 10:45
- Imię: Kuba
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 Drive-E
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5,7
- Przebieg: 3000
- Status: Offline
V60 MY11+ T5 a LPG
Pewnie, było, pewnie przeoczyłem... ale jeśli nie to myślę, że nie tylko mi się przyda. Czy silniki T5/T6 w nowych czyli MY11+ V60/S60 II nadają się do LPG, pomijam kwestie purystyczne... standardowe problemy, doboru mieszanki, temperatury, płynących tłoków? czy nie ma tragedii?
Jest:
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
Dla druciarza każde auto bardziej zaawansowane od Astry Classic może być problemem .
Przy czym, które T5 jest "nowe": T5 4 cylindry 2.0 i 245 KM czy 2.5 R5 250 KM?
A T6 to 3.0 304 KM (B6304T4) czy też B4204T9 2.0 306 KM ?
Przyznam że tych naprawdę nowych czyli 2.0 tudzież 350KM trzylitrówki jeszcze nie robiliśmy.
Ale z tymi do 2013 jak do tej pory sobie radzimy
ujeb.se/XC70VSI2
Na razie czekamy na pierwszego chętnego na zagazowanie czegoś z DI (B4164T2, B4204T6).
Przy czym, które T5 jest "nowe": T5 4 cylindry 2.0 i 245 KM czy 2.5 R5 250 KM?
A T6 to 3.0 304 KM (B6304T4) czy też B4204T9 2.0 306 KM ?
Przyznam że tych naprawdę nowych czyli 2.0 tudzież 350KM trzylitrówki jeszcze nie robiliśmy.
Ale z tymi do 2013 jak do tej pory sobie radzimy
ujeb.se/XC70VSI2
Na razie czekamy na pierwszego chętnego na zagazowanie czegoś z DI (B4164T2, B4204T6).
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- why_duck
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2014-11-28, 10:45
- Imię: Kuba
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 Drive-E
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5,7
- Przebieg: 3000
- Status: Offline
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
No tak, ale jeśli Ktoś kupuje auto za ~80-100k PLN i oddaje do roboty druciarzowi, to powodzenia ;D
Mówimy o T5 2.0, 245KM zdradzisz mniej więcej koszty i zestawienie instalki?
Mówimy o T5 2.0, 245KM zdradzisz mniej więcej koszty i zestawienie instalki?
Jest:
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
-
- V
- Posty: 121
- Rejestracja: 2013-07-08, 09:15
- Imię: Dominik
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- Lokalizacja: Nałęczów
- Status: Offline
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
tutaj uważaj bo wszystko może wyglądać pięknie i cacy na początku a po założeniu wychodzą cyrki, np kiedy przychodzi do prawidłowego ustawienia lpg.why_duck pisze:No tak, ale jeśli Ktoś kupuje auto za ~80-100k PLN i oddaje do roboty druciarzowi, to powodzenia ;D
Choć rozpoczynając kontakt z kolegą Mikaell, możesz być całkiem spokojny, można popatrzeć w to co i jak robi
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
As of today.... Bezcenna.why_duck pisze:Mówimy o T5 2.0, 245KM zdradzisz mniej więcej koszty i zestawienie instalki?
Przynajmniej ja nie umiem. Co nie znaczy, że ktoś się nie podejmie. Co nie znaczy, że ktoś kto się podejmie będzie umiał.
Tu chodzi, o ile dobrze rozumiem o B4204T11. 2 litry a dokładnie 1969cm3 ??
Gdyby była to B4204T7 (2 litry równe 1999 centymetrom kubicznym o mocy 240KM, które występują w XC60
to owszem wygląda na to, że dalibyśmy radę.
Ale to jak na razie nie są tanie rzeczy.
Raczej na pewno mniej niż 9k pln i raczej na pewno NIE mniej niż 8k pln. To oczywiście nie oferta blabla w rozumieniu blabla KC.
To wstępna informacja wymagająca doprecyzowania w przypadku konkretnego samochodu.
Rzecz dotyczy instalacji Prins DLM 2.0. Wtrysk ciekłego gazu przez wtryskiwacze benzynowe.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- why_duck
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2014-11-28, 10:45
- Imię: Kuba
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 Drive-E
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5,7
- Przebieg: 3000
- Status: Offline
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
Zorientowałem się i chodzi o B4204T7 - T5 240KM.
Jest:
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
- nonilion
- V
- Posty: 11
- Rejestracja: 2013-12-30, 21:22
- Imię: Wojtek
- VOLVO: CLA
- Silnik: 220 4matic
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2020
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 1500
- Status: Offline
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
B4204T7 - T5 240KM.
Volvo V60. Pytam konkretnie:
1. Jak instalacja
2. Cena z montażem
3. Gwarancja?
4. Czas trwania montażu
5. Terminy na montaż
6. Referencje - podobne lub identyczne instalacje do Volvo
7. Teraz pali najmniej 6.7 (mega lekka jazda) 8-10 lekko w mieście, 10 - autostrada, 12-14 zimny lub ostro w mieście. Średnio 11-12. Ile podbiera beznyny na gazie + ile wyniesie spalanie gazu?
Odpowiedzi prosze na PRIV albo mail: nonilion(małpa)wp.pl
Volvo V60. Pytam konkretnie:
1. Jak instalacja
2. Cena z montażem
3. Gwarancja?
4. Czas trwania montażu
5. Terminy na montaż
6. Referencje - podobne lub identyczne instalacje do Volvo
7. Teraz pali najmniej 6.7 (mega lekka jazda) 8-10 lekko w mieście, 10 - autostrada, 12-14 zimny lub ostro w mieście. Średnio 11-12. Ile podbiera beznyny na gazie + ile wyniesie spalanie gazu?
Odpowiedzi prosze na PRIV albo mail: nonilion(małpa)wp.pl
Miałem V60 T5 Summum 2011 - 265/400nm z pełnym wyposażeniem.
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2016-12-05, 22:05
- Imię: Pablo
- VOLVO: V60
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 240
- Rok: 2011
- Średnie spalanie: 11
- Przebieg: 170000
- Status: Offline
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
Witam serdecznie,
proszę o informację czy udało się zagazować T5 2.0 241KM 2010-... B4204T7 i czy jest to możliwe / bezpieczne i trwałe.
Mam takiego potworka i jak jeden kolega wypowiadał się lubi wypić i z chęcią bym ograniczył koszta z tym związane. Napiszcie proszę jak wygląda sytuacja zagazowania T5. Dziękuje.
proszę o informację czy udało się zagazować T5 2.0 241KM 2010-... B4204T7 i czy jest to możliwe / bezpieczne i trwałe.
Mam takiego potworka i jak jeden kolega wypowiadał się lubi wypić i z chęcią bym ograniczył koszta z tym związane. Napiszcie proszę jak wygląda sytuacja zagazowania T5. Dziękuje.
- nonilion
- V
- Posty: 11
- Rejestracja: 2013-12-30, 21:22
- Imię: Wojtek
- VOLVO: CLA
- Silnik: 220 4matic
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2020
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 1500
- Status: Offline
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
Nie udało mi się znaleźć firmy, która zagazowała/zagazowałaby taki silnik.
Było kilku, co chętnie by się tego podjęli ale po dokładniejszej rozmowie uznawali że to nie jest takie T5 o jakim myśleli
Ponoć Prins taki silnik zrobił w XC60, ale w Holandii.
Spalanie nie jest tragiczne:
9-11 trasa
12-14 miasto
Pozdrawiam i daj znać, jak Twoje poszukiwania. Ja odpuściłem temat w 2015.
Było kilku, co chętnie by się tego podjęli ale po dokładniejszej rozmowie uznawali że to nie jest takie T5 o jakim myśleli
Ponoć Prins taki silnik zrobił w XC60, ale w Holandii.
Spalanie nie jest tragiczne:
9-11 trasa
12-14 miasto
Pozdrawiam i daj znać, jak Twoje poszukiwania. Ja odpuściłem temat w 2015.
Miałem V60 T5 Summum 2011 - 265/400nm z pełnym wyposażeniem.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
Przecież ponad rok temu pisałem, że jeżeli jest to B4204T7 to raczej potrafimy.nonilion pisze:Było kilku, co chętnie by się tego podjęli ale po dokładniejszej rozmowie uznawali że to nie jest takie T5 o jakim myśleli
Ponoć Prins taki silnik zrobił w XC60, ale w Holandii.
Swoją drogą to Prins najczęściej po raz pierwszy robi silniki w Holandii . No chyba, że Acadia po lifcie, to pierwszy raz ją robiliśmy w Warszawie ... .
Volvove silniki B4204T7 / B4204T6 / B4164T2 potrafimy.
Jeżeli chodzi konkretnie o V60 to jedyną opcją jest zbiornik 51l, który podnosi podłogę.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
Mix czy przez wtryski paliwowe czyli 6gen?Mikaell pisze:Przecież ponad rok temu pisałem, że jeżeli jest to B4204T7 to raczej potrafimy.nonilion pisze:Było kilku, co chętnie by się tego podjęli ale po dokładniejszej rozmowie uznawali że to nie jest takie T5 o jakim myśleli
Ponoć Prins taki silnik zrobił w XC60, ale w Holandii.
Swoją drogą to Prins najczęściej po raz pierwszy robi silniki w Holandii . No chyba, że Acadia po lifcie, to pierwszy raz ją robiliśmy w Warszawie ... .
Volvove silniki B4204T7 / B4204T6 / B4164T2 potrafimy.
Jeżeli chodzi konkretnie o V60 to jedyną opcją jest zbiornik 51l, który podnosi podłogę.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
Prins Direct LiquiMax 2.0
VI generacja. Wtrysk ciekłego gazu przez wtryskiwacze benzynowe.
VI generacja. Wtrysk ciekłego gazu przez wtryskiwacze benzynowe.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
No i takie coś to pasuje.Mikaell pisze:Prins Direct LiquiMax 2.0
VI generacja. Wtrysk ciekłego gazu przez wtryskiwacze benzynowe.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
Trochę się w temacie gazowania wtrysku bezpośredniego dzieje, więc sądzę, że warto szanowne grono apdejtować
Otóż więc:
1/ Holenderski Prins z nieznanych mi przyczyn zrezygnował z oferowania DLM (Direct Liqui Max - wtrysk ciekłego gazu przez wtryskiwacze benzynowe) na rzecz VSI-2.0 DI czyli IV generacja z dotryskami beznyny. Skądinąd jak do tej pory najbardziej dopracowany system z najniższymi dotryskami benzyny.
2/ Stag 500DIS - rewolucyjny koncepcyjnie projekt połączenia wtrysku ciekłego gazu przez wtryskiwacze gazowe pod niskim ciśnieniem i uzupełnianie reszty przez system IV generacji jest ciągle obiecywany "za parę miesięcy"
3/ Mniejsi polscy producenci wzięli się do roboty i mamy dwie bardzo ciekawe opcje instalacji IV generacji z dotryskami.
a/ KME Nevo Sky Direct
b/ Alex Idea
I obydwaj chcą przetrenować swoje wynalazki na silnikach Volvo.
Także jak ktoś chce zostać pionierem to jest okazja
Otóż więc:
1/ Holenderski Prins z nieznanych mi przyczyn zrezygnował z oferowania DLM (Direct Liqui Max - wtrysk ciekłego gazu przez wtryskiwacze benzynowe) na rzecz VSI-2.0 DI czyli IV generacja z dotryskami beznyny. Skądinąd jak do tej pory najbardziej dopracowany system z najniższymi dotryskami benzyny.
2/ Stag 500DIS - rewolucyjny koncepcyjnie projekt połączenia wtrysku ciekłego gazu przez wtryskiwacze gazowe pod niskim ciśnieniem i uzupełnianie reszty przez system IV generacji jest ciągle obiecywany "za parę miesięcy"
3/ Mniejsi polscy producenci wzięli się do roboty i mamy dwie bardzo ciekawe opcje instalacji IV generacji z dotryskami.
a/ KME Nevo Sky Direct
b/ Alex Idea
I obydwaj chcą przetrenować swoje wynalazki na silnikach Volvo.
Także jak ktoś chce zostać pionierem to jest okazja
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 60
- Rejestracja: 2014-01-31, 19:09
- Imię: Piotrek
- VOLVO: S60/XC70
- Silnik: 2521 benzyna/T5
- KW/KM/NM: 210/245
- Rok: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
Czy do tego silnika jest już jakaś instalacja gazowa?Mikaell pisze:Tu chodzi, o ile dobrze rozumiem o B4204T11. 2 litry a dokładnie 1969cm3 ??
http://www.czyszczeniezaworow.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
Dodam jeszcze, że na przeszkodzie ciekłego wtrysku gazu i nowych rozwiązań technicznych, stoją też przepisy homologacyjne. Jedna z polskich firm (nie będę robić reklamy więc nie podam nazwy) opracowała działającą instalację do aut z bezpośrednim wtryskiem, ale niestety polskie (i nie tylko polskie) przepisy homologacyjne nie pozwalają na podawanie LPG przez wtryskiwacze benzynowe. Szkoda, bo
ich rozwiązanie nie opiera się na dotryskach benzyny a silnik może pracować tylko na LPG, nie potrzebując nawet tradycyjnego paliwa do rozruchu. Jest to chora sytuacja, ponieważ np. w Czechach takie rozwiązanie już jest możliwe, a przecież nasi sąsiedzi poruszają się takimi samymi autami jak My.
Niestety przepisy dotyczące montażu LPG czy też wyposażenia warsztatów instalacyjnych są przestarzałe, nie zapowiada się też, żeby ktoś się zajął na nowo tym tematem aby je dostosować do obecnej potrzeby i rozwoju technologii.
ich rozwiązanie nie opiera się na dotryskach benzyny a silnik może pracować tylko na LPG, nie potrzebując nawet tradycyjnego paliwa do rozruchu. Jest to chora sytuacja, ponieważ np. w Czechach takie rozwiązanie już jest możliwe, a przecież nasi sąsiedzi poruszają się takimi samymi autami jak My.
Niestety przepisy dotyczące montażu LPG czy też wyposażenia warsztatów instalacyjnych są przestarzałe, nie zapowiada się też, żeby ktoś się zajął na nowo tym tematem aby je dostosować do obecnej potrzeby i rozwoju technologii.
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
Czarny82 pisze:ale niestety polskie (i nie tylko polskie) przepisy homologacyjne
ale przecież homologacja jest ważna we wszystkich krajach Unii i musi być z nimi zgodna.Czarny82 pisze:ponieważ np. w Czechach takie rozwiązanie już jest możliwe,
Czyli Czesi przymykają oko albo coś w dalszym ciągu jest nie zgodne z prawem.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V60 MY11+ T5 a LPG
Nie nazwałbym tak tego. Wg mnie, Czesi maja bardziej elastyczne prawo i chyba lepiej dostosowane do obecnych realiów.pysi pisze: Czyli Czesi przymykają oko albo coś w dalszym ciągu jest nie zgodne z prawem.
Za dobry przykład można podać rejestrację pojazdów typu "SAM". U naszych południowych sąsiadów nadal można to robić i nie jest to aż takie skomplikowane, w PL temat raczej nie do przejścia. Jeśli u Czechów coś można a u nas nie, to raczej nie jest to zakazane prawem unijnym. Podobnie sytuacja ma się do instalacji LPG i przepisów to określających np w Polsce i Niemczech. Coś co można zrobić w PL i jest legalne, w DE już nie koniecznie, mam na myśli homologację na dany rynek.
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-02-16, 16:31
- Imię: Michal
- VOLVO: brak
- Silnik: brak
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
V60 MY11+ T5 a LPG
Witam, jakieś nowości w temacie gazowania B4204T7??
-
- VOLVO
- Posty: 1060
- Rejestracja: 2017-03-27, 21:58
- Imię: Marcin
- VOLVO: było XC60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2017
- Średnie spalanie: 8.7l
- Przebieg: 129500
- Status: Offline
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
V60 MY11+ T5 a LPG
B4204T7 ? Jeżeli ma działać w miarę bezproblemowo z niskim zużyciem benzyny to Prins VSI-2.0 DI. Nie będzie tanio..
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-02-16, 16:31
- Imię: Michal
- VOLVO: brak
- Silnik: brak
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
V60 MY11+ T5 a LPG
o jakich pieniądzach rozmawiamy? bo mam możliwość kupić auto z takim silnikiem dlatego pytam czy jest sens
-
- VOLVO
- Posty: 1060
- Rejestracja: 2017-03-27, 21:58
- Imię: Marcin
- VOLVO: było XC60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2017
- Średnie spalanie: 8.7l
- Przebieg: 129500
- Status: Offline
V60 MY11+ T5 a LPG
Pod 10k pln
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
V60 MY11+ T5 a LPG
To cena instalacji Prinsa DLM (Direct LiquiMax), ja pisałem o Prins VSI-2.0 DI - dezorientacyjnie 6,5k pln
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VOLVO
- Posty: 1060
- Rejestracja: 2017-03-27, 21:58
- Imię: Marcin
- VOLVO: było XC60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2017
- Średnie spalanie: 8.7l
- Przebieg: 129500
- Status: Offline
V60 MY11+ T5 a LPG
ok, to sie zmieniło. Jak robilem 2 lata temu research na temat LPG w 2.0 T5 240 '2017 to ceny oscylowały przy 10k pln.