[ xc70, 2.4t,2001] Problem z ogrzewaniem
-
- V
- Posty: 95
- Rejestracja: 2017-11-17, 18:30
- Imię: grzegorz
- VOLVO: V70XC
- Silnik: 2435
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14
- Przebieg: 259000
- Status: Offline
[ xc70, 2.4t,2001] Problem z ogrzewaniem
Witam po zamontowaniu lpg jest problem z ogrzewaniem jak temperatury spadają poniżej zera czy problemem mogą być trójniki przy nagrzewnicy? Dodam że trójniki są namontowane fi16.
Uszczelka UPG jest na 100%ok.pozdrawiam
Uszczelka UPG jest na 100%ok.pozdrawiam
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2019-03-09, 20:44
- Imię: Andrzej
- VOLVO: V70 xc
- Silnik: 2.4t
- KW/KM/NM: 147
- Rok: 2001
- Przebieg: 340000
- Status: Offline
[ xc70, 2.4t,2001] Problem z ogrzewaniem
Możesz mieć przytkaną nagrzewnice i płyn idzie obiegiem parownika. Zrób zwężke na przewodzie do parownika powinno pomóc.
-
- V
- Posty: 95
- Rejestracja: 2017-11-17, 18:30
- Imię: grzegorz
- VOLVO: V70XC
- Silnik: 2435
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14
- Przebieg: 259000
- Status: Offline
[ xc70, 2.4t,2001] Problem z ogrzewaniem
Zrobiłem taka zwężke na powrocie z parownik na fi10 i pomogło ale nie jest to samo zanim założyłem lpg teraz żeby dobrze grzało to muszę go zbudować i w tedy jest jak w piekle przez jakiś czas może trójniki wymienić na fi 18 lub 19?
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2019-03-09, 20:44
- Imię: Andrzej
- VOLVO: V70 xc
- Silnik: 2.4t
- KW/KM/NM: 147
- Rok: 2001
- Przebieg: 340000
- Status: Offline
[ xc70, 2.4t,2001] Problem z ogrzewaniem
Może to nie jest idealne rozwiązanie ale tak się robi w niektórych autach. Podłącz parownik szeregowo z nagrzewnicą jeśli nie masz czasu / warunków w zimę szukać przyczyny.
-
- V
- Posty: 95
- Rejestracja: 2017-11-17, 18:30
- Imię: grzegorz
- VOLVO: V70XC
- Silnik: 2435
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14
- Przebieg: 259000
- Status: Offline
[ xc70, 2.4t,2001] Problem z ogrzewaniem
Chyba problem rozwiązany założyłem aluminiowe trójniki 19/16/19 zmierzyłem te 16tki wewnątrz miały przekrój 10mm a te aluminiowe 16mm i mam wrażenie że jest ok jutro rano jak będę do pracy jechał się okaże
-
- V
- Posty: 95
- Rejestracja: 2017-11-17, 18:30
- Imię: grzegorz
- VOLVO: V70XC
- Silnik: 2435
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14
- Przebieg: 259000
- Status: Offline
[ xc70, 2.4t,2001] Problem z ogrzewaniem
Witam mogę teraz powiedzieć że wymiana trójnik ów na 19/16/19 pomogło w aucie teraz jest jak w piekle
-
- VO
- Posty: 303
- Rejestracja: 2014-08-29, 21:34
- Imię: Wojtek
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 14 LPG
- Przebieg: 200000
- Lokalizacja: Chełm
- Status: Offline
[ xc70, 2.4t,2001] Problem z ogrzewaniem
Jak mnie pamięć nie myli to gazownik co ci instalacje robił się nie popisał, bo tam standardowe węże nie są na 16mm średnicy tylko chyba 18. Więc zakładając trójnik 16/16/16 zrobił spore zwężenie i nie było przepływu.
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 95
- Rejestracja: 2017-11-17, 18:30
- Imię: grzegorz
- VOLVO: V70XC
- Silnik: 2435
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14
- Przebieg: 259000
- Status: Offline
[ xc70, 2.4t,2001] Problem z ogrzewaniem
Dokładnie tak ale już temat jest ogarnięty i pamiętasz dobrze bo jak zmierzyłem węża to wewnątrz miał 16 i trójnik 19/16/19 wewnątrz ma też 16 i teraz wszystko gra