Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Tutaj w Pruszczu też są korki. Mało tego w Gdańsku pełno chętnych do startu spod świateł . Tak jak pisałem spokojna jazda raczej nie przekraczając przy ruszaniu 2 tys obrotów, ale tez nie jazda jak zawalidroga
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- VO
- Posty: 329
- Rejestracja: 2018-10-17, 14:38
- Imię: Lukasz
- VOLVO: XC70
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 185
- Rok: 2006
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 9
- Przebieg: 390
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Uf... a myślałem, że ze mną coś nie tak... Warszawskie korki bez oszczędzania to 18l,pewnie przy spokojniejszej jeździe da radę uzyskać 16.
Mój rekord z trasy to 14 L niżej nie u dało mi się zejść, ale nigdy nie uprawiałem ECO jazdy.
Pytanie jeszcze czy opona 17 czy 18 ?
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
U mnie koła 18", na trasie udało się zejść do 12l z hakiem, kiedy jechałem regionalnymi do 100-120km/h.
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
18’. Może chodzi też o dobre wystrojenie gazu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Nie sądzę, żeby strojenie robiło tu jakąś różnicę. Te auta wyposażone są w sondę szerokopasmową, przez co korygują dawkę na bieżąco.pyy69 pisze:18’. Może chodzi też o dobre wystrojenie gazu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
No i co że korygują - zrób sobie rozjazd 15% i zobaczysz jak to wpłynie na spalanie.
Przecież odpalasz na benzynie i wtedy auto się przekalibrowuje przez czas jaki pracuje na benzynie, potem gaz i znów rekalibracja i tak za każdym razem, a zanim to się ustali to dawkowanie nie jest precyzyjne, bo system próbuje się ratować jak może.
Przecież odpalasz na benzynie i wtedy auto się przekalibrowuje przez czas jaki pracuje na benzynie, potem gaz i znów rekalibracja i tak za każdym razem, a zanim to się ustali to dawkowanie nie jest precyzyjne, bo system próbuje się ratować jak może.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Chodziło mi o bardziej miarodajne wyniki z dłuższych tras.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Tak czy owak system się rekalibruje a to "kosztuje" zbędne paliwo.
Instalacja ma być ustawiona w punkt, ma być to samo co na benzynie - wtedy jest najefektywniej.
Instalacja ma być ustawiona w punkt, ma być to samo co na benzynie - wtedy jest najefektywniej.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Dokładnie, wtedy rekalibracja trwa najkrócej, lecz jeśli robota nie jest kompletnie skopana nie wydaje mi się, żeby różnica w spalaniu była zauważalna podczas dłuższych tras.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jak masz to samo co na benzynie to nie ma żadnej rekalibracji, po prostu jest właściwa dawka od razu.
Na dłuższej trasie tak czy owak zatankujesz i po tym odpalasz na benzynie, co prawda praca będzie na niej dość krótka i zbytnio się nie zdąży przestawić, ale trochę zdąży.
Na dłuższej trasie tak czy owak zatankujesz i po tym odpalasz na benzynie, co prawda praca będzie na niej dość krótka i zbytnio się nie zdąży przestawić, ale trochę zdąży.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
No i właśnie o te "krótko" i "zbytnio" mi się rozchodzi .
Bo rozjazdy między benzyną i gazem i tak powstają w trakcie eksploatacji, więc nawet jak w dniu instalacji masz w punkt to przy pierwszym przeglądzie może trzeba będzie już podciągnąć tu i ówdzie.
Bo rozjazdy między benzyną i gazem i tak powstają w trakcie eksploatacji, więc nawet jak w dniu instalacji masz w punkt to przy pierwszym przeglądzie może trzeba będzie już podciągnąć tu i ówdzie.
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Ale są sterowniki, w których rozjeżdża się bardziej niż w innych.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
A tego to nie wiem, ale jeśli miałbym zgadywać to wydaje mi się to bardziej zależne od zmiany warunków pracy niż sterownika.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
W wielu sterownikach są opcje które dla większości gazowników to rocket-science ( np. korekta po temperaturze )
Stąd niestety tyle jest skopanych montaży i strojenia.
Stąd niestety tyle jest skopanych montaży i strojenia.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOLV
- Posty: 749
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Popieram. Według mnie to szczególnie istotne w mieście. Znaczy, pozwala zweryfikować czy jazda na pewno była w ruchu miejskim, a nie obwodnicami, przelotówkami lub po nocy.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Tak, bo piszący tutaj na pewno maja zamysł okłamać resztę usersów
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
No poniekąd jest taka dziwna tendencja że komuś jakoś najmniej pali, nie wiem z czego to wynika, ale często się spotyka na forach.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOLV
- Posty: 749
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
pyy69, jasne, bo ONI zawsze, celowo, podstępnie i złośliwie nas okłamują. A zmieniając ton wypowiedzi z Kłótnia z Kobitą Mode na Dyskusja na Forum Technicznym Mode, doprecyzuję że brak deklarowanej prędkości może namieszać w głowach i wprowadzać w błąd. Nieumyślnie, rzecz jasna, niemniej skutecznie.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Zaraz idę sprawdzić średnia prędkość ostatniego tysiakaPeBe pisze:pyy69, jasne, bo ONI zawsze, celowo, podstępnie i złośliwie nas okłamują. A zmieniając ton wypowiedzi z Kłótnia z Kobitą Mode na Dyskusja na Forum Technicznym Mode, doprecyzuję że brak deklarowanej prędkości może namieszać w głowach i wprowadzać w błąd. Nieumyślnie, rzecz jasna, niemniej skutecznie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- VOLV
- Posty: 749
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Tysiak lub duży zbiornik skutecznie uśredniają pomiar. Każdemu radzę raz, dla doświadczenia, wyzerować kompa przed wjazdem do centrum w szczycie. I po kwadransie sprawdzić spalanie. Średnią prędkość też
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
47 km/h
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2017-02-19, 19:54
- Imię: Aleksander
- VOLVO: XC70 AWD
- Silnik: D5 + Polestar
- KW/KM/NM: 205KM/450Nm
- Rok: 2008
- Przebieg: 267000
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Może niektórzy uznają to za przesadę, ale ja np. prowadzę excela do wszystkich swoich pojazdów (Mazda, Yamaha i Volvo od niedawna).
W Maździe np. mam wykres jak na zdjęciu - wówczas widać jak DOKŁADNIE rozkłada się spalanie względem średniej prędkości.
Niektórzy mówią "mi po mieście", gdzie średnia wychodzi 30km/h a dla niektórych dobicie do 20km/h graniczy z cudem a spalanie diametralnie różne wychodzi.
W Maździe np. mam wykres jak na zdjęciu - wówczas widać jak DOKŁADNIE rozkłada się spalanie względem średniej prędkości.
Niektórzy mówią "mi po mieście", gdzie średnia wychodzi 30km/h a dla niektórych dobicie do 20km/h graniczy z cudem a spalanie diametralnie różne wychodzi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Nooo. Jeżeli średnia 47 km/h pali o wiele mniej niż 20 km/h to hyle czoła tym statystykom i jednocześnie cieszę się, że u mnie aż tak drastycznie małej prędkości nie doświadczamtwardy103 pisze:Może niektórzy uznają to za przesadę, ale ja np. prowadzę excela do wszystkich swoich pojazdów (Mazda, Yamaha i Volvo od niedawna).
W Maździe np. mam wykres jak na zdjęciu - wówczas widać jak DOKŁADNIE rozkłada się spalanie względem średniej prędkości.
Niektórzy mówią "mi po mieście", gdzie średnia wychodzi 30km/h a dla niektórych dobicie do 20km/h graniczy z cudem a spalanie diametralnie różne wychodzi.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2017-02-19, 19:54
- Imię: Aleksander
- VOLVO: XC70 AWD
- Silnik: D5 + Polestar
- KW/KM/NM: 205KM/450Nm
- Rok: 2008
- Przebieg: 267000
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
No więc właśnie, 47km/h jest nieosiągalne w Łodzi np. Jak jeżdżę po mieście tylko do pracy to średnia wynosi 18-22 km/h a spalanie jak widać wówczas jest około 4l wyższe niż bym miał przy 47 km/h. Stąd moje prośby zawsze o podawanie prędkości średniej
- tommitmx
- VOLVO
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
- Imię: Tom
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400 STAG-300 premium
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: KRA
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Planuje zakup S80 II T6, chcę założyć lpg. Pomału rozglądam się w temacie instalacji i miejsca gdzie gaz będzie montowany. Kogo polecacie w Małopolsce?
Napisałem do jednej firmy i dostałem taka wycenę.
elektronika: Stag 6 Qmax Plus 4300zł
przełącznik: Stag LED 401
wtryski: Alex Barracuda 130nl
reduktor: MAGIC 3 COMPACT x2 +450zł
wielozawór: Tomasetto Ø8
przewód zasilający: Faro Ø8
wlew gazu: w klapkę paliwa +100zł
zbiornik (litry/średnica/wysokość): 52/650/200 wewnętrzny +100zł
SUMA (brutto) 4950 zł.
W cenę instalacji wliczony jest demontaż kolektora ssącego do nawiertów oraz strojenie OBD+AFR. Stosujemy najwyższej jakości przewody gumowe Parker oraz zasilające Faro.
Zbiornik jak dla mnie trochę za mały, co można włożyć maksymalnie? Podłoga może być trochę podniesiona, kwestia przerobienia wykładziny.
Reduktor Magic jakoś mi się nie widzi, mam złe wspomnienia z poprzednimi wersjami.
Napisałem do jednej firmy i dostałem taka wycenę.
elektronika: Stag 6 Qmax Plus 4300zł
przełącznik: Stag LED 401
wtryski: Alex Barracuda 130nl
reduktor: MAGIC 3 COMPACT x2 +450zł
wielozawór: Tomasetto Ø8
przewód zasilający: Faro Ø8
wlew gazu: w klapkę paliwa +100zł
zbiornik (litry/średnica/wysokość): 52/650/200 wewnętrzny +100zł
SUMA (brutto) 4950 zł.
W cenę instalacji wliczony jest demontaż kolektora ssącego do nawiertów oraz strojenie OBD+AFR. Stosujemy najwyższej jakości przewody gumowe Parker oraz zasilające Faro.
Zbiornik jak dla mnie trochę za mały, co można włożyć maksymalnie? Podłoga może być trochę podniesiona, kwestia przerobienia wykładziny.
Reduktor Magic jakoś mi się nie widzi, mam złe wspomnienia z poprzednimi wersjami.