[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
ODPOWIEDZ
reFORma
VO
VO
Posty: 204
Rejestracja: 2012-01-25, 21:58
Imię: Adam
VOLVO: S80 II MY'07
Silnik: 2.4D5
Rok: 0
Przebieg: 200000
Lokalizacja: okolice Lublina
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: reFORma » 2022-11-01, 06:27

nabo pisze:
2022-04-07, 11:28
Czy ktoś robił retrofit w modelu z mechanicznym ręcznym? Mam auto z 2006 roku i nie wyświetla kontrolki ręcznego. Można to jakoś ogarnąć?
mam ten sam problem (brak sygnalizacji mechanicznego ręcznego) ;( - udało się jakoś to przeskoczyć?

blazgi
V
V
Posty: 25
Rejestracja: 2022-01-09, 23:03
Imię: blazgi
VOLVO: V70 D3/D4
Silnik: D5204T3
KW/KM/NM: 140/190/452
Rok: 2012
Przebieg: 245
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: blazgi » 2022-11-09, 11:47

Czy w MY12 da się jakoś włączyć wyświetlanie znaków drogowych (ograniczeń prędkości ) ?, kamerę posiadam.

gonzak
VO
VO
Posty: 250
Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
Imię: Rafal
VOLVO: S60/V40
Silnik: 2,4/2,0T
KW/KM/NM: 140/165
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
Przebieg: 214
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: gonzak » 2022-11-21, 12:42

do wymiany szyba (trzeba dostawić moduł kamery FSM/FMS jakoś tak) + radar i można próbować.. tez to planuje uruchomić
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW

blazgi
V
V
Posty: 25
Rejestracja: 2022-01-09, 23:03
Imię: blazgi
VOLVO: V70 D3/D4
Silnik: D5204T3
KW/KM/NM: 140/190/452
Rok: 2012
Przebieg: 245
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: blazgi » 2022-11-22, 15:29

gonzak pisze:
2022-11-21, 12:42
do wymiany szyba (trzeba dostawić moduł kamery FSM/FMS jakoś tak) + radar i można próbować.. tez to planuje uruchomić
Z racji ze mam aktywny tempomat to moduł FSM mam zamontowany, a szyba wygląda tak https://linksharing.samsungcloud.com/6ORSTbCPqJry

gonzak
VO
VO
Posty: 250
Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
Imię: Rafal
VOLVO: S60/V40
Silnik: 2,4/2,0T
KW/KM/NM: 140/165
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
Przebieg: 214
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: gonzak » 2022-11-22, 16:49

czyli do uruchomienia TSI i powinno ruszyć jeśli moduł FSM pozwoli bo tego nie sprawdzałem :]
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW

blazgi
V
V
Posty: 25
Rejestracja: 2022-01-09, 23:03
Imię: blazgi
VOLVO: V70 D3/D4
Silnik: D5204T3
KW/KM/NM: 140/190/452
Rok: 2012
Przebieg: 245
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: blazgi » 2022-11-23, 09:12

gonzak pisze:
2022-11-22, 16:49
czyli do uruchomienia TSI i powinno ruszyć jeśli moduł FSM pozwoli bo tego nie sprawdzałem :]
a co to TSI bo kojarzy mi się tylko z pancervagenem

gonzak
VO
VO
Posty: 250
Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
Imię: Rafal
VOLVO: S60/V40
Silnik: 2,4/2,0T
KW/KM/NM: 140/165
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
Przebieg: 214
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: gonzak » 2022-11-23, 11:54

TSI - Traffic Sign Recognition (jeśli dobrze patrzę, 240 bajt w konfiguracji cemu należy ustawić na 0x0B
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW

blazgi
V
V
Posty: 25
Rejestracja: 2022-01-09, 23:03
Imię: blazgi
VOLVO: V70 D3/D4
Silnik: D5204T3
KW/KM/NM: 140/190/452
Rok: 2012
Przebieg: 245
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: blazgi » 2022-11-23, 12:50

gonzak pisze:
2022-11-23, 11:54
TSI - Traffic Sign Recognition (jeśli dobrze patrzę, 240 bajt w konfiguracji cemu należy ustawić na 0x0B
ach tak ;), aż tak nie ogarniam wiec pozostaje zostać przy stanie obecnym :(

Xardas
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2021-09-21, 18:31
Imię: Michal
VOLVO: V70 II
Silnik: 2.3 T5
KW/KM/NM: 250/330
Rok: 2000
Przebieg: 338000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Xardas » 2023-02-10, 21:53

Orientuje się ktoś, czy te zegary bedą pasować do V70 II przedlift z 2001roku ?
Obrazek

KubaKa
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2022-12-15, 15:43
Imię: Kuba
VOLVO: V70
Silnik: D3
KW/KM/NM: 163
Rok: 2011
Przebieg: 201000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: KubaKa » 2023-03-05, 08:34

Po zamontowaniu licznika TFT z 2014r w moim V70 2011r większość funkcji działa poprawnie
Nie działają następujące funkcje:

- Średnie spalanie
- chwilowe spalanie
- zasięg na baku
- położenie dźwigni biegów automat
- ECO i POWER


czy aktualizacja oprogramowania CEM. Pomoże usunąć te błędy?

https://zapodaj.net/320ed7cc28940.jpg.html

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2023-03-06, 11:43

A podciągnąłeś 2 kable z obd?

KubaKa
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2022-12-15, 15:43
Imię: Kuba
VOLVO: V70
Silnik: D3
KW/KM/NM: 163
Rok: 2011
Przebieg: 201000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: KubaKa » 2023-03-06, 20:13

Oczywiście wszystko zrobione tak jak być powinno kable do OBD podciągnięte
Mimo to nie działają te elementy co wyżej.

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2023-03-07, 13:21

To soft potrzebny :)

KubaKa
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2022-12-15, 15:43
Imię: Kuba
VOLVO: V70
Silnik: D3
KW/KM/NM: 163
Rok: 2011
Przebieg: 201000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: KubaKa » 2023-03-08, 07:48

Ale soft do licznika czy nowszy do CEM ??

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2023-03-15, 11:08

Do licznika.

KubaKa
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2022-12-15, 15:43
Imię: Kuba
VOLVO: V70
Silnik: D3
KW/KM/NM: 163
Rok: 2011
Przebieg: 201000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: KubaKa » 2023-03-18, 14:23

Ok dzięki,
Widziałem ze VipSerwis maja swoje sorry i wszystko śmiga łącznie z POWER I ECO

Pozostaje się umówić i wybrać na wycieczkę do Radomia

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2023-04-30, 20:58

Miał ktoś z was po zmianie licznika taki oto problem?

Po zatankowaniu jak zawsze do pierwszego odbicia ruszyłem w trasę. Przejechałem ok 300km, paliwa wg kompa zostało na ok 800km
Ruszyłem w drogą powrotną i mniej więcej po 200km włączyła się rezerwa (zniknęły mi paski z poziomem paliwa - został tylko ostatni) z komunikatem że niski poziom paliwa czy coś takiego - pozostało 650 do pustego baku :D W komputerze pokładowym dalej pokazywało że zasięg to 650km.
Za chwilę poziom paliwa wrócił do właściwego poziomu a zasięg na kompie spadł do 150km.
Sytuacja taka pojawiała się kilka razy. W końcu zjechałem z autostrady i wtedy problem już się nie pojawił. Zastanawiam się co to może być? Jakiś babol czy coś grubszego. Za 6 lat jak mam auto i chyba 5 jak mam licznik takiej sytuacji nie miałem.

pozdrawiam
Krzysiek

goago
V
V
Posty: 3
Rejestracja: 2019-11-22, 22:08
Imię: Pawel
VOLVO: V40 2014
Silnik: D2
KW/KM/NM: 115
Rok: 2014
Przebieg: 85000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: goago » 2023-06-04, 14:24

JARO2000 pisze:
2021-06-27, 17:35
Witam Panowie
Od jakiegos czasu w wolnych chwilach probuje dolozyc zegary TFT do mojej v40 20014 r
Powinno iść wszystko bez problemu tym bardziej ze auto wychodzilo z tymi zegarami
A tu zonk
CEM przeprogramowany. Czyli
Uruchomiona zakladka jako zegary TFT
Ekran startowy jako R-design
Noi zostaja wielkosci litrow baku
Które by nie wpisał to jest tragedia
Zegary dzialaja tyle tylko ze nie ma wyswietlania litrów w baku
Jak wylacze wszystkie mozliwosci o pojemnosci baku
To zekary dzialaja w 100% ale znow jest problem ze systemami. W aucie
Cem je widzi ale są błędy o zlym orogramowani np.srs skrzyni biegow itp
Jakies sugestie moze
Co tyle glow to nie jedna
Cześć. Czy możesz podpowiedzieć jak rozwiązałeś problem? Identyczna sytuacja i auto. V40 z 14tego roku.

gonzak
VO
VO
Posty: 250
Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
Imię: Rafal
VOLVO: S60/V40
Silnik: 2,4/2,0T
KW/KM/NM: 140/165
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
Przebieg: 214
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: gonzak » 2023-06-05, 09:09

nie wiem - ale TFT to proszenie sie o przyszłe problemy :)
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW

karolinczyk91
V
V
Posty: 74
Rejestracja: 2021-02-15, 20:21
Imię: Karol
VOLVO: V60
Silnik: 1600
KW/KM/NM: 115
Rok: 2012
Przebieg: 260000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: karolinczyk91 » 2024-01-31, 13:27

Hejka, pytanko.
Czy jest jakiś konkretny numer części licznika TFT, który najlepiej będzie pasował do V60 w manualu?

gonzak
VO
VO
Posty: 250
Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
Imię: Rafal
VOLVO: S60/V40
Silnik: 2,4/2,0T
KW/KM/NM: 140/165
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
Przebieg: 214
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: gonzak » 2024-02-17, 22:50

diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW

cisik
V
V
Posty: 104
Rejestracja: 2014-06-27, 09:58
VOLVO: S60
Silnik: 2.4D
KW/KM/NM: 130
Rok: 2003
Był na spocie: 1
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: cisik » 2024-03-14, 14:39

Na stronie D5T5 jest instrukcja, jak należy przeprowadzić upgrade zegarów. Jest również poniższa wzmianka:
The old type TFT DIM (with white back cover) cannot be retrofitted to VEA engines. Use only late TFT - with black back cover.
Wcześniej jest napisane, że można zaadaptować każde zegary TFT, czy ktoś wie czy faktycznie w nowszych silnikach jest jakiś problem z kompatybilnością niektórych zegarów?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”