głowica silnik 17ft

Brak możliwości pisania.
Zablokowany
pawel 24
V
V
Posty: 43
Rejestracja: 2008-05-05, 18:48
Imię: pawel
VOLVO: 440,xc90,saab 95
Silnik: 1.8 turbo
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Status: Offline

Re: głowica silnik 17ft

Post autor: pawel 24 » 2009-11-23, 10:18

witam.musze sciagnac głowice w Volvo 440 17ft..przerabiał juz to ktos?jak najlepiej sciagnac..bez wyjmowania silnika?moze ktos ma schemat silnika

Awatar użytkownika
StanleY
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 9244
Rejestracja: 2007-12-05, 19:06
Imię: Staszek
VOLVO: V70 (I)
Silnik: 2,5TDI
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 2000
Był na spocie: 200
Średnie spalanie: 7,0
Przebieg: 524000
Lokalizacja: Szczecin/Police
Status: Offline
Kontakt:

Re: głowica silnik 17ft

Post autor: StanleY » 2009-11-23, 10:41

pawel 24 Aby zdemontować głowicę nie ma potrzeby wyciągania silnika. Jednak (raz miałem taki przypadek :shock: :shock: ) może zajść potrzeba planowania bloku :/ Wtedy niestety. Cały silnik trza wypaproszyć :(((( Porażka na maxa :(((( Nikomu nie życzę :/
Niedostępny do odwołania
Pozdrawiam. Staszek.

Awatar użytkownika
venom
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 6244
Rejestracja: 2007-05-22, 19:54
Imię: Michal
VOLVO: 855
Silnik: B5252S
KW/KM/NM: 144
Rok: 96
Był na spocie: 32
Przebieg: 0
Lokalizacja: Mysłowice / CDŚ
Status: Offline

Re: głowica silnik 17ft

Post autor: venom » 2009-11-23, 13:17

Zasada chyba wszędzie taka sama :) Zostaw sobie jedną śrubę poluzowaną i "na niej" obróć głowicę, żeby puściła. Bo podnosząc ją do góry możesz podnieść ją z cylindrami :)
855... ;)

Awatar użytkownika
FRED 460
VIP
VIP
Posty: 3694
Rejestracja: 2008-04-03, 10:09
VOLVO: Volvo 850
Silnik: 2.5 20V
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 18
Był na spocie: 6
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: głowica silnik 17ft

Post autor: FRED 460 » 2009-11-24, 09:35

Witam
pawel 24 pisze:witam.musze sciagnac głowice w Volvo 440 17ft..przerabiał juz to ktos?jak najlepiej sciagnac..bez wyjmowania silnika?
pawel 24, na pewno nikt tego nie robił. Głowica jest spawana do bloku, blok do tłoków, tłoki do wału, a wał do miski olejowej. To wszystko razem jest pospawane do sanek silnika i skrzyni, a te do podłużnic.
Tak wię chcąc coś naprawić, trzeba zmienić auto (ASO). :shock:

A teraz, jak byś chciał zadać pytanie, to proszę, tylko się zastanów dobrze, zanim znowu napiszesz coś tak głupiego jak poprzednio.

Pozdro
Odwaga nie polega na głupocie.....
Jak pomogłem, to się z tego cieszę.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum”