Co ty gadanie. Zakładając gaz i przejeżdżając 200k km można w kilka lat zaoszczędzić równowartość tego samochodu. To nie jakiś super sportowy samochód żeby założenie instalacji LPG było świętokradztwem.ayrsen pisze:Moje zdanie jest takie - pewnie teoretycznie można kupić np. Ferrari i przerobić je na gaz... Albo zejść ze zużyciem paliwa w 2.5T poniżej 10l/100km... Tylko gdzie w tym wszystkim jest sens? Jeśli chcesz/potrzebujesz ponad 200KM - to po prostu należy liczyć się z kosztami. Proste. Tyle. Tylko tyle i aż tyle...hullerek pisze:Czy zakłada sie gaz to takiego autka jak temacie, s60, 2.5t AWD??
S60 2.5T AWD
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-06-26, 00:52
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: stąd
- Status: Offline
Re: S60 2.5T AWD
- ayrsen
- Przyjaciele
- Posty: 1747
- Rejestracja: 2008-02-28, 04:39
- Imię: ayrsen
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD GT
- KW/KM/NM: 188/255/405
- Rok: 0
- Był na spocie: 12
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S60 2.5T AWD
Moje. Własne. Subiektywne. Coś w tym złego?storm3r pisze:Co ty gadanie.
Pięknie - może masz rację (nie wiem - nie mam i nie będę miał LPG) - co nie zmienia mojego zdania: wg mnie kupowanie samochodu z silnikiem/napędem będącym w założeniu nie najtańszym i następnie na siłę próbowanie uzyskania spalania na poziomie CC700 jest "subiektywnie dziwnie".storm3r pisze:Zakładając gaz i przejeżdżając 200k km można w kilka lat zaoszczędzić równowartość tego samochodu.
Zakładanie LPG nie jest świętokradztwem. Każdy robi ze swoim samochodem to, co uważa za stosowne. A inni mają prawo robić/myśleć/pisać coś innego.storm3r pisze:To nie jakiś super sportowy samochód żeby założenie instalacji LPG było świętokradztwem.
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-06-26, 00:52
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: stąd
- Status: Offline
Re: S60 2.5T AWD
Oczywiście masz rację. Ja na przykład mogę napisać że niezamontowanie LPG w samochodzie którym pokonuje się więcej niż 20k rocznie jest ...hmmm ... "nierozsądne". Przy samochodzie takim jak S60 2.5T nie ma żadnych merytorycznych powodów aby tego nie zrobić. O zamontowaniu instalacji 5 generacji która jest najprostszym sposobem na zwiększenie osiągów samochodu już nawet nie wspominam.ayrsen pisze:Każdy robi ze swoim samochodem to, co uważa za stosowne. A inni mają prawo robić/myśleć/pisać coś innego.
- adam16v
- Przyjaciele
- Posty: 777
- Rejestracja: 2008-09-14, 11:56
- VOLVO: Fiat Croma ex:945
- Silnik: 1.9 JTDM ex:B200FT+
- KW/KM/NM: 150KM ex:210+/350+
- Rok: 2008
- Był na spocie: 3
- Lokalizacja: Łańcut
- Status: Offline
Re: S60 2.5T AWD
Jeśli coś na miejscu to polecam http://www.multiserwis.mielec.pl/cardian pisze:Stare posty widze, czy moze ktos cos powiedziec ciekawego o tym silniku i gazie (w sensie co zalozyc, gdzie i za ile) ja jestem z Zamoscia czyli wchodzi w gre Lubelskie no podkarpackie. Bo glupio by bylo jezdzic 300 czy 500 kilometrow aby wyregulowac gaz czy cos w ten desen.
Na forum lpg http://lpg-forum.pl/ jest pod nickiem frodo_81
ex:945 '96 b200ft
1% dla Julki
http://kedziorek.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
1% dla Julki
http://kedziorek.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-06-26, 00:52
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: stąd
- Status: Offline
Re: S60 2.5T AWD
Samochód przyjmuje gazowanie bez oporów. Jedyne na co nalezy zwrócić uwagę to czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Potrzebny jest emulator oszukujący komputer w innym przypadku będzie zapalał sie "chceck". Cena sensownej instalacji nie powinna przekroczyć 4000 zł.cardian pisze:Stare posty widze, czy moze ktos cos powiedziec ciekawego o tym silniku i gazie (w sensie co zalozyc, gdzie i za ile) ja jestem z Zamoscia czyli wchodzi w gre Lubelskie no podkarpackie. Bo glupio by bylo jezdzic 300 czy 500 kilometrow aby wyregulowac gaz czy cos w ten desen.
-
- V
- Posty: 76
- Rejestracja: 2011-08-03, 00:05
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 162
- Lokalizacja: Zamość
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S60 2.5T AWD
No wlasniej musze sie grubo zastanowic bo nie jezdze duzo. Mysle ze max 10k robie rocznie wiem nie wiem czy jest sens. A dobra instalacja podejrzewam ze 4k-4,5k. Wg kalkulatora gazeo zwroci sie po okolo 1,5 roku. Ale nie wiem czy to tak bedzie jak kalkulator pokazuje
-
- VO
- Posty: 302
- Rejestracja: 2012-02-27, 21:46
- Imię: Piotr
- VOLVO: V50 AWD
- Silnik: 2.5T T3
- KW/KM/NM: 200kW
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: AK
- Status: Offline
Re: S60 2.5T AWD
założyłem brc plug and drive, koszty spadły znacznie instalacja trochę ponad 4k, koniecznie emulator wtrysku, trasa 12-14 gazu, miasto nie liczę ani benzyny ani gazu, przekracza moje wszelkie granice i wyobrażenia
ktos nie chce zakładać to niech nie zakład, ja chętnie wydam zaoszczędzoną kasę na co innego, nie wstydzę sie ze jeżdżę na gazie, poprzednie V40 T4 zrobione na 240KM też pięknie znosiło gaz, instalacja była również brc.
Jak komuś przechodzi przez myśl założenie lpg i leży mu pod poducha 4 klocki to ja tylko polecam.
w V40 miałem HPT 1.5 bara nawet ( jakis czas 1,7bara, ale to było juz za duzo na moj reduktor) i pieknie latal, hamowany na VTECH wawa a 2.5T awd chyba jest LPT, nie wiem jak eRka
ktos nie chce zakładać to niech nie zakład, ja chętnie wydam zaoszczędzoną kasę na co innego, nie wstydzę sie ze jeżdżę na gazie, poprzednie V40 T4 zrobione na 240KM też pięknie znosiło gaz, instalacja była również brc.
Jak komuś przechodzi przez myśl założenie lpg i leży mu pod poducha 4 klocki to ja tylko polecam.
w V40 miałem HPT 1.5 bara nawet ( jakis czas 1,7bara, ale to było juz za duzo na moj reduktor) i pieknie latal, hamowany na VTECH wawa a 2.5T awd chyba jest LPT, nie wiem jak eRka
-
- V
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-07-13, 13:57
- Imię: Bartek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 154/211/208
- Rok: 2005
- Średnie spalanie: 11/13
- Przebieg: 120000
- Status: Offline
Re: S60 2.5T AWD
Witam Serdecznie,
Dla wciąż zainteresowanych:
Włożyli mi pod maskę Staga300, wtryskiwacze HANA - zielone.
Spalanie średnio 12,5/100
Pojechałem na zmianę oprogramowania (moment do 380 i moc do 240)
Zmieniłem kapcie z 234/45/17 na 205/55/16 - było głośno i tłukło. Teraz jest lepiej i wbrew obiegowym opiniom trzyma się asfaltu. Choć teraz wybrałbym 215.
Instalacja sprawuje się doskonale. Auto rwie do przodu jak głupie. spalanie 11,5 trasa. 14,5 miasto z klimą.
pozdrawiam!
Dla wciąż zainteresowanych:
Włożyli mi pod maskę Staga300, wtryskiwacze HANA - zielone.
Spalanie średnio 12,5/100
Pojechałem na zmianę oprogramowania (moment do 380 i moc do 240)
Zmieniłem kapcie z 234/45/17 na 205/55/16 - było głośno i tłukło. Teraz jest lepiej i wbrew obiegowym opiniom trzyma się asfaltu. Choć teraz wybrałbym 215.
Instalacja sprawuje się doskonale. Auto rwie do przodu jak głupie. spalanie 11,5 trasa. 14,5 miasto z klimą.
pozdrawiam!
- Puhcio
- Przyjaciele
- Posty: 4396
- Rejestracja: 2007-04-28, 10:12
- Imię: Pawel
- VOLVO: Skoda Superb III
- Silnik: 2.0 TDI
- KW/KM/NM: 140/190/400
- Rok: 2016
- Był na spocie: 35
- Przebieg: 48000
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
- Kontakt:
-
- VO
- Posty: 302
- Rejestracja: 2012-02-27, 21:46
- Imię: Piotr
- VOLVO: V50 AWD
- Silnik: 2.5T T3
- KW/KM/NM: 200kW
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: AK
- Status: Offline
Re: S60 2.5T AWD
100 litrow. Ale wystaje:-)))
-
- Przyjaciele
- Posty: 4243
- Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
- Imię: Artur
- VOLVO: Jaguar S-Type
- Silnik: 3.0 V6 LPG
- KW/KM/NM: 175/238/293
- Rok: 2003
- Był na spocie: 11
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
- Status: Offline
Re: S60 2.5T AWD
I to chyba sporo nie?
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: S60 2.5T AWD
a jaki reduktor Ci to obrabia to najpierw LPG, a potem chip?Zero pisze:Pojechałem na zmianę oprogramowania (moment do 380 i moc do 240)
regulowałeś instalację po tym?
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-06-26, 00:52
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: stąd
- Status: Offline
Re: S60 2.5T AWD
Tankuję po 100 litrów na raz, wiec butla jest pewnie 110 lub 120, bagażnik udaje się domknąć. Mina pana lejącego gaz śmieszy mnie przy każdym tankowaniu.scooba pisze:100 litrow. Ale wystaje:-)))
-
- VO
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: S60/V40
- Silnik: 2,4/2,0T
- KW/KM/NM: 140/165
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
- Przebieg: 214
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
- Status: Offline
Re: S60 2.5T AWD
dobre instalacje - wiem jedno - trzeba badać wtryski bo jak nawalą to furka 70kkm nie zrobi) w 2.0 miałem 250koników na LPG:) - padło przez parszywe wtryski - wypaliło nową uszczelką po 70k km..
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW
-
- V
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-07-13, 13:57
- Imię: Bartek
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 154/211/208
- Rok: 2005
- Średnie spalanie: 11/13
- Przebieg: 120000
- Status: Offline
Re: S60 2.5T AWD
adamusss.
Odpowiem po latach
Nie wiem jaki tam jest reduktor, ale w energy gaz powiedzieli, że uciągnie. Raz w roku jeżdżę do nich na serwis. Wiedzą, że jest oprogramowanie na wyższą moc.
Dziś tym wozem najechałem już 110 000 km na LPG. Silnik zdrowy. Jeżdżę i pewnie sprzedam go dopiero za około rok, jak mu 15 lat stuknie.
Odpowiem po latach
Nie wiem jaki tam jest reduktor, ale w energy gaz powiedzieli, że uciągnie. Raz w roku jeżdżę do nich na serwis. Wiedzą, że jest oprogramowanie na wyższą moc.
Dziś tym wozem najechałem już 110 000 km na LPG. Silnik zdrowy. Jeżdżę i pewnie sprzedam go dopiero za około rok, jak mu 15 lat stuknie.