Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kiler
V
V
Posty: 121
Rejestracja: 2014-02-11, 20:16
Imię: marek
VOLVO: S80
Silnik: 2.9
Rok: 1999
Przebieg: 300000
Lokalizacja: poznań
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: kiler » 2020-03-07, 22:44

pawel-krasnik pisze:
2020-03-07, 21:35
W takim razie co proponujesz?
w pierwszej kolejności poszukać dobrego warsztatu bo źle założona instalka nawet na najlepszych komponentach będzie źródłem wyłącznie problemów a nie oszczędności

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3165
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Struna » 2020-03-08, 18:17

Co tam akurat danemu gazownikowi bardziej leży - ważniejsze to właśnie dobrego gazownika trafić, taki Ci założy to co trzeba i jak trzeba, a na koniec solidnie wystroi.
Kraśnik niedaleko Lublina to może Adam Rogowski
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 676
Rejestracja: 2017-01-01, 21:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 295000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2020-03-09, 14:32

Magic
Yeti
Tech 326OBD

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3165
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Struna » 2020-03-09, 16:10

Z punktu widzenia ewentualnego serwisowania Stag jest chyba najpopularniejszy i prawie wszędzie ( bez względu na to czy ktoś umie czy nie ) ktoś się do tego podłączy.
Im bardziej egzotyczne sterowniki tym większa muka jak się coś wysypie lub majster nie będzie ogarniał.
Z kolei łatwość regulacji - szybciej się wystroi LPGTecha czy Optimę niż Staga czy KME.
KME z kolei chyba ma największe możliwości ( przy czym 95% i tak pewnie nigdy z nich nie skorzysta )
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

w0jt4s2
VO
VO
Posty: 259
Rejestracja: 2013-03-03, 14:14
Imię: Wojtek
VOLVO: V50
Silnik: 2,4i
KW/KM/NM: 125/170/230
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,3
Przebieg: 214000
Lokalizacja: Gliwice
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: w0jt4s2 » 2020-03-10, 00:00

dobrech fachowca, nie flachowca...

Awatar użytkownika
taifun
VOLV
VOLV
Posty: 598
Rejestracja: 2014-03-23, 21:00
Imię: Lukasz
VOLVO: S60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 125/170
Rok: 2001
Średnie spalanie: 13 LPG
Przebieg: 210000
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: taifun » 2020-03-15, 10:21

Reduktor od Staga nie wyrabia. Miałem sprawdziłem. Przy normalnej jeździe daje radę. Ale jak gwałtownie dajecie gazu do podłogi to rozłacza.

artur k.
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2018-05-21, 12:05
Imię: Artur
VOLVO: V 70
Silnik: 2.4T
Rok: 2001
Przebieg: 300100
Lokalizacja: Gdynia
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: artur k. » 2020-03-23, 14:39

taifun pisze:
2020-03-15, 10:21
Reduktor od Staga nie wyrabia. Miałem sprawdziłem. Przy normalnej jeździe daje radę. Ale jak gwałtownie dajecie gazu do podłogi to rozłacza.
miałeś zweryfikowane że to wina reduktora? co wsadziłeś zamiast staga?

Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 676
Rejestracja: 2017-01-01, 21:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 295000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2020-03-23, 17:13

taifun pisze:
2020-03-15, 10:21
Reduktor od Staga nie wyrabia
I tu muszę stanąć trochę w obronie Staga (ciężko mi to przychodzi ale cóż :lol: ), to nie wina Staga tylko pseudoinstalatora że go tam wsadził. To nie jest tak, że reduktor sam w sobie jest zły, poprostu jest źle dobrany. Zazwyczaj producenci podają większe wartości niż dany reduktor jest w stanie uciągnąć, niestety tak jest i dobry fachowiec ma tego świadomość i zakłada większy z zapasem.
Niestety cena często robi swoje, trochę się przytnie na reduktorze, trochę na wtryskach, trochę na materiałach i szybkiej robocie (wrzucenie a nie montaż :lol: ) i później są tego efekty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”