Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
damian4892
PostNapisane: 2017-12-03, 18:18 
Offline
V
V

Dołączył(a): 2.12.2017, 19:03
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60 I 2.4 140 KM
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 270000
Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Mam kilka pytań odnośnie silnika 2.4 140 km 2001 rok. Będę chciał założyć gaz, w miarę możliwości jakiś tańszy, ale nie najgorszy. Chciałbym również, jeśli warto rzecz jasna, podkręcić silnik do 170 km.

Czy to prawda, że po podkręceniu na 170 km samochód mniej pali? Czy jest odczuwalna różnica? Ktoś może wie kto oferuje taką usługę najlepiej w Małopolsce?
Wcześniejsze założenie lpg nie przeszkadza w zmianie softu na 170 km?
I jeszcze pytanie odnośnie padającej dwumasy; jakie objawy występują? Sprzęgło chodzi fajnie, nie ma szarpania, biegi dobrze wchodzą tylko przy gaszeniu silnika coś delikatnie nie tak, coś ze skrzyni tak jakby, ale nie jestem pewien. Może przesadzam.

Dziękuję bardzo za pomoc. Kłaniam się.


Ostatnio edytowano 2017-12-06, 14:22 przez damian4892, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
weryfany
PostNapisane: 2017-12-03, 21:45 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3.10.2012, 22:38
Posty: 162
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: S60 I BLACK SOLID (STONE)
Silnik: 2.4T & ASB
KW/KM/NM: 147/200/285
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10L/100km LPG trasa
Przebieg: 310000
Gaz jest zawsze ustawiany pod benzynę czyli po podniesieniu mocy trzeba ponownie wystroić sterownik gazu,
tańszy ale nie najgorszy - pojęcie względne. A co do mniejszego palenia przy zwiększeniu mocy to wątpię.
Trzeba mieć lekką nogę to każde auto będzie mniej paliło ale można powiedzieć że większa moc nie powoduje że auto pali więcej.
Te silniki bardzo dobrze znoszą gaz. U mnie w Zamościu jest pewien zakład co takowe podniesienie mocy robią ale koszt to 1200 zł.
O sprzęgle się nie wypowiem gdyż nie miałem nigdy takowego w swoich autach, poniekąd z tego powodu zdecydowałem się w końcu na skrzynię automatyczną

_________________
Dawno temu był: Fiat 126p, Golf Mk2, Volvo s40,
a teraz jest: Volvo s60 ---> http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=115&t=109280&view


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
damian4892
PostNapisane: 2017-12-04, 14:01 
Offline
V
V

Dołączył(a): 2.12.2017, 19:03
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60 I 2.4 140 KM
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 270000
Mam opcję założenia instalacji STAG za ok. 3200 zł na podobno dobrych częściach. Zakład z bardzo dobrymi opiniami. Oferta ok?
Ciekawi mnie jeszcze opłacalność zwiększenia mocy. Różnica jakaś jest, ale czy odczuwalna?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
entername
PostNapisane: 2017-12-04, 18:35 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 16.09.2012, 12:35
Posty: 185
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tomasz
VOLVO: v70
Silnik: B5244S2
KW/KM/NM: 103/140
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11,5LPG
Przebieg: 399999
damian4892 napisał(a):
Mam opcję założenia instalacji STAG za ok. 3200 zł na podobno dobrych częściach. Zakład z bardzo dobrymi opiniami. Oferta ok?


Zależy jakie części. Do tego silnika wystarczą polskie wtryskiwacze Barracuda, reduktor KME Silver lub lepszy. Stag jest Ok -łatwo się stroi samemu.

Odnośnie zwiększania mocy - zabieg wątpliwie ołacalny, bo dodatkowa moc pojawia się w zakresie 4.5 tys. - 5.5 tys. obrotów i zyskujesz tylko 20 nM momentu. Jedyniw jeżeli często kręcisz pod czerwone pole poczujesz różnicę ;)
Wersje 170 KM palą zazwyczaj 1 litr więcej - dodatkowa moc ukryta na końcu obrotomierza zachęca do trzymania silnika na wysokich obrotach ;)

Co do dwumasy - stań przy otwartej masce i posłuchaj jak pracuje z puszczonym i wciśniętym sprzęgłem. Jeżeli jest jakakolwiek różnica (szczególnie głośniejsze klekotanie ) to na 90 % dwumasa ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pavlickk
PostNapisane: 2017-12-04, 20:12 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.05.2015, 23:04
Posty: 574
Lokalizacja: Szczebrzeszyn / Zamość
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S80 mk2
Silnik: B5254T6
KW/KM/NM: 200
Rok: 2007
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 244
jeżeli będziesz chciał zrobić program, to będzie tylko kwestia wymiany dysz we wtryskiwaczach i ponowne wystrojenie

_________________
ex: C70 mk1 2.0 LPT
teraz: S80 mk2 2.5 T


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pawmatras
PostNapisane: 2017-12-07, 23:54 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.12.2017, 23:25
Posty: 14
Lokalizacja: Warszwa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: v50
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 186000
Zakładałem do swojej v50 2.4 140km gaz Staga w Pruszkowie dokładnie za 3300zł .
Jak na razie auto wróciło raz na poprawkę !!!!
Otóż może nie wszystko ustaliłem dokładnie z gazownikiem jak ma to wyglądać .
Tzn powiedziałem że wlew ma być pod klapką , gdzie ma być przełącznik , teraz trochę żałuje ze na wierzchu ale...
Że butla ma być w kole zapasowym , powiedział że ok, butla będzie chyba 55 litrów BO TAKA SIĘ MIEŚCI
Otóż gdy odebrałem telefon iż auto jest do odebrania usłyszałem że może pan przyjechać , tylko podłoga w bagażniku trochę odstaje .
Myślę spoko , ciekawe ile.
Przyjechałem zaglądam i oczom nie wierze , półka odstaje około 5 cm i absolutnie nie pasuje . Mówię że tak być nie może .
No ale ma pan 55 litrów , duża butla , najwyżej jakąś płytę sklejkę pan sobie wsadzi.
Wtf ????? 3300zł zapłaciłem za montaż i mam sobie wstawiać za miast półki sklejkę ?
O nie nie nie . proszę zamontować mniejszą butle taką że by półka się zamykała .
No to przyjedzie pan za tydzień.
Oczywiście w trakcie jazdy wykryłem że przełącznik gazu po zgaszeniu i zamknięciu auta nie gaśnie ( świeci się całą noc )
Nie pokazuje rezerwy , tylko sygnalizuje że skończył się gaz.
Przyjechałem po tygodniu , 3 godz poczekałem , wracam . Butla zmieniona , przełącznik zrobiony , wszystko działa.
No to poproszę fakturę za montaż i wszystkie dokumenty , legalizację , gwarancją itp.
Wszystko mi daje wsiadam do samochodu a na fakturze 1250zł
Oczom ku... nie wierze. Wchodzę tam z powrotem i pytam co ma oznaczać ta kwota na fakturze ?
A bo jak się pan nie rozlicza to potrzebna panu faktura taka duża .
Nooo potrzebna.
I wku.... wypisał kolejną
No po prostu jakaś masakra !
Płace nie małe pieniądze a robią taką lipę
Nie polecam warsztatu w Pruszkowie na ul 3maja155 !!!
Gwarancja nie podbita ani nie wypisana , podbijemy przy pierwszym przeglądzie.
Po prostu brak mi słów, rozumiem że kosztowało by coś 50zł no 100zł ale nie przy 3300zł
Na razie odpukać nic się złego nie dzieje.
No i co do estetyki pod maską , schował parownik i komputer przy grodzi , ale te wtryskiwacze ..... :o
No słabo , ja rozumiem że nie ma tam za bardzo miejsca gdzie je ukryć . ale .... dobra już sobie to daruje

_________________
najpierw w mi nie chodził dzieciak :562:
teraz chodzi lepiej...
później zacznie biegać dzieciak :562: tak już jest na świecie :609:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
entername
PostNapisane: 2017-12-08, 01:07 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 16.09.2012, 12:35
Posty: 185
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tomasz
VOLVO: v70
Silnik: B5244S2
KW/KM/NM: 103/140
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11,5LPG
Przebieg: 399999
Wrzuć jakieś zdjęcie instalacji i informacje o zastosowanych elementach to wskażemy co jeszcze jest nie tak ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2017-12-08, 19:07 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 661
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
pawmatras napisał(a):
Zakładałem do swojej v50 2.4 140km gaz Staga w Pruszkowie dokładnie za 3300zł .


Chcącemu nie dzieje się krzywda :)

pawmatras napisał(a):
Że butla ma być w kole zapasowym , powiedział że ok, butla będzie chyba 55 litrów BO TAKA SIĘ MIEŚCI


Nigdy nie udało się nam zamontować większej niz 52l (650/200) ale montowaliśmy też 630/200 - 48l

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
eradek
PostNapisane: 2017-12-08, 22:04 
Offline
V
V

Dołączył(a): 28.02.2017, 23:56
Posty: 19
Płeć: Nie określono
Imię: Radek
VOLVO: S60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2008
Przebieg: 140000
3300 jest dość atrakcyjna ceną jak za gazowanie tego silnika, później wychodzą takie kwiatki. Przy instalacji LPG warto udać się do profesjonalnego warsztatu, poczytać opinie wcześniej i nie próbować oszczędzać to i tak się zwróci.

Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
damian4892
PostNapisane: 2017-12-09, 01:47 
Offline
V
V

Dołączył(a): 2.12.2017, 19:03
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60 I 2.4 140 KM
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 270000
Montaż instalacji BRC wycenili na 3800 zł wzwyż. Jest lepszy niż STAG?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Joseph999
PostNapisane: 2017-12-09, 01:47 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.02.2017, 09:00
Posty: 254
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: S60
Silnik: B5244S2
KW/KM/NM: 140 KM
Rok: 2003
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11 l
Przebieg: 122500
Dałem tyle samo. U mnie wszystko Ok. Jutro jadę na wymianę filtrów i kontrolna regulacje.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
weryfany
PostNapisane: 2017-12-09, 15:33 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3.10.2012, 22:38
Posty: 162
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: S60 I BLACK SOLID (STONE)
Silnik: 2.4T & ASB
KW/KM/NM: 147/200/285
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10L/100km LPG trasa
Przebieg: 310000
STAG czy BRC

Nie ma lepszej / gorszej, ja bym wziął STAG-a bo już go miałem i sam poprawiałem ustawienia w programie łatwo i przejrzyście (temp przełączania).
Obecnie mam Zenita w obecnym aucie i też nie powiem złego słowa na tą instalację.
Najważniejsze aby była dobrze zamontowana. Cena nic do tego nie ma.
Jak trafisz na partacza to i wydane 5tyś Ci nie pomoże.

_________________
Dawno temu był: Fiat 126p, Golf Mk2, Volvo s40,
a teraz jest: Volvo s60 ---> http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=115&t=109280&view


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pawmatras
PostNapisane: 2017-12-10, 08:54 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.12.2017, 23:25
Posty: 14
Lokalizacja: Warszwa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: v50
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 186000
entername napisał(a):
Wrzuć jakieś zdjęcie instalacji i informacje o zastosowanych elementach to wskażemy co jeszcze jest nie tak ;)

Jak wstawia się zdjęcia bo chce wstawić kilka fotek z zamontowanej instalacji

-- 2017-12-10, 09:17 --



-- 2017-12-10, 09:21 --

Oprucz tego zauważyłem ze przy pracy na gazie zaczyna być słychać pompę paliwa.
Wyczytałem że do volvo z silnikiem 2.4 wymagane jest założenie emulatora gazu .
Omawiałem to z gazownikiem.
Czy jesteście w stanie wskazać ze zdjęcia gdzie jest wsadzony ten emulator ? Czy facet mnie oszukał nie wkładając go.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
najpierw w mi nie chodził dzieciak :562:
teraz chodzi lepiej...
później zacznie biegać dzieciak :562: tak już jest na świecie :609:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
damian4892
PostNapisane: 2017-12-21, 16:21 
Offline
V
V

Dołączył(a): 2.12.2017, 19:03
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60 I 2.4 140 KM
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 270000
Dziękuję serdecznie wszystkim za dotychczasową pomoc. Instalacja już będzie za kilka dni. Jeszcze tylko kwestia wyboru rodzaju instalacji. 3000 zł wersja STAG ACWO3, 200 zł drożej wersja QMAX PLUS z autoadaptacją OBD. Wlew pod klapką. Standardowa butla 55 l w cenie, natomiast największa jaka wejdzie prawdopodobnie 680x225 mm 67 l 174 zł drożej. Jeszcze pytanie czy warto dołożyć do QMAX PLUS?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
weryfany
PostNapisane: 2017-12-21, 19:13 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3.10.2012, 22:38
Posty: 162
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: S60 I BLACK SOLID (STONE)
Silnik: 2.4T & ASB
KW/KM/NM: 147/200/285
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10L/100km LPG trasa
Przebieg: 310000
Do QMAX można podpiąć interfejs bluetooth i podejrzeć parametry na smarfonie poprzez dedykowaną aplikację. Gadget ale i niektórzy twierdzą że fajny bajer.
Do normalnej jazdy zbędny ale 200zł to mała różnica.

_________________
Dawno temu był: Fiat 126p, Golf Mk2, Volvo s40,
a teraz jest: Volvo s60 ---> http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=115&t=109280&view


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
damian4892
PostNapisane: 2017-12-21, 22:31 
Offline
V
V

Dołączył(a): 2.12.2017, 19:03
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60 I 2.4 140 KM
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 270000
Czyli niczym się nie różnią poza tym dodatkiem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
weryfany
PostNapisane: 2017-12-21, 22:39 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3.10.2012, 22:38
Posty: 162
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: S60 I BLACK SOLID (STONE)
Silnik: 2.4T & ASB
KW/KM/NM: 147/200/285
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10L/100km LPG trasa
Przebieg: 310000
damian4892 napisał(a):
3000 zł wersja STAG ACWO3


Mi to modelem wtryskiwacza wygląda a nie rodzajem instalacji,
Ja miałem STAG 4 eco (s40 1998 2.0)- złego słowa nie powiem - prosty i na 140KM był idealny,
ale szkoda mi było że nie mam tego QBOX-a podpiął bym se co nie co (chyba z nudów) "nie masz to chcesz"
Obecnie mam instalację Zenit (s60 2001 2.4T)- no działa, leje gaz i jedzie co tu gadać czy pisać.

Dobrze zamontowana da radość (ja bym zaoszczędził choćby te 200zł) i tak ma pomniejszać koszty ;)

_________________
Dawno temu był: Fiat 126p, Golf Mk2, Volvo s40,
a teraz jest: Volvo s60 ---> http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=115&t=109280&view


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
alienek
PostNapisane: 2017-12-23, 21:32 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.08.2007, 16:22
Posty: 1406
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 1999
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 334000
damian4892 napisał(a):
Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Mam kilka pytań odnośnie silnika 2.4 140 km 2001 rok. Będę chciał założyć gaz, w miarę możliwości jakiś tańszy, ale nie najgorszy. Chciałbym również, jeśli warto rzecz jasna, podkręcić silnik do 170 km.

Czy to prawda, że po podkręceniu na 170 km samochód mniej pali? Czy jest odczuwalna różnica? Ktoś może wie kto oferuje taką usługę najlepiej w Małopolsce?
Wcześniejsze założenie lpg nie przeszkadza w zmianie softu na 170 km?
I jeszcze pytanie odnośnie padającej dwumasy; jakie objawy występują? Sprzęgło chodzi fajnie, nie ma szarpania, biegi dobrze wchodzą tylko przy gaszeniu silnika coś delikatnie nie tak, coś ze skrzyni tak jakby, ale nie jestem pewien. Może przesadzam.

Dziękuję bardzo za pomoc. Kłaniam się.


Podkręcenie silnika do 170 KM daje minimalne różnice, w granicach 0,5l gazu na 100 km. Wiem z autopsji. Można raczej stwierdzić, że jedynie subiektywne oszczędności.
Co do poniesienia - oczywiście warto. Auto zbiera się do samego końca obrotomierza, ma chęć przyspieszać. Wyprzedzanie staje się przyjemnością (w porównaniu do 140 KM oczywiście).

Jeśli chodzi o podniesienie - to świadczę takie usługi, więcej szczegółów zapraszam na PW, bo mnie moderator upomniał, że podałem cenę :)

_________________
Poznań/Gniezno, Wielkopolska - Volvo Diagnostyka, wgrywanie polskiego języka, usuwanie DPF, EGR, kopiowanie modułów, chiptuning - VOLVO-DIAG.pl
Drewniane zegarki - EaglesTree.pl
Telefon: 600-926-096


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
damian4892
PostNapisane: 2017-12-26, 17:57 
Offline
V
V

Dołączył(a): 2.12.2017, 19:03
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60 I 2.4 140 KM
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 270000
A reduktor do 150 km czy do 240 biorąc pod uwagę ewentualne późniejsze podniesienie mocy? Cena ta sama.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
weryfany
PostNapisane: 2017-12-26, 22:30 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3.10.2012, 22:38
Posty: 162
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: S60 I BLACK SOLID (STONE)
Silnik: 2.4T & ASB
KW/KM/NM: 147/200/285
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10L/100km LPG trasa
Przebieg: 310000
Ma być zapas a nie na styk jak będziesz wyciągał więcej to sam se odpowiedz jaki

_________________
Dawno temu był: Fiat 126p, Golf Mk2, Volvo s40,
a teraz jest: Volvo s60 ---> http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=115&t=109280&view


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
majkel988
PostNapisane: 2018-12-20, 00:55 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.12.2018, 21:53
Posty: 1
Płeć: Nie określono
Imię: Michal
VOLVO: s60
Silnik: 2.4i
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2003
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9
Przebieg: 270000
alienek, witam , cały czas zajmujesz się podniesieniem mocy w silniku 2.4i 140 na 170?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
alienek
PostNapisane: 2018-12-20, 01:23 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.08.2007, 16:22
Posty: 1406
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 1999
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 334000
Tak.

_________________
Poznań/Gniezno, Wielkopolska - Volvo Diagnostyka, wgrywanie polskiego języka, usuwanie DPF, EGR, kopiowanie modułów, chiptuning - VOLVO-DIAG.pl
Drewniane zegarki - EaglesTree.pl
Telefon: 600-926-096


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
tommitmx
PostNapisane: 2019-01-21, 21:00 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.08.2007, 17:48
Posty: 1214
Lokalizacja: KRA
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 250000
alienek napisał(a):
Co do poniesienia - oczywiście warto. Auto zbiera się do samego końca obrotomierza, ma chęć przyspieszać. Wyprzedzanie staje się przyjemnością (w porównaniu do 140 KM oczywiście)
Też uważam, że warto kto twierdzi inaczej nie miał z takim zabiegiem do czynienia a tylko słyszał, że czuć od 4,5tys obrotów bla bla bla.

_________________
Obrazek

S60


VOLVO 244 DL 1978r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
slesiu1971
PostNapisane: 2019-04-22, 18:53 
Offline
V
V

Dołączył(a): 2.06.2017, 12:59
Posty: 60
Lokalizacja: ZABRZE
Płeć: Nie określono
Imię: Dariusz
VOLVO: V70
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Mnie zastanawia jedno: dlaczego producent wypuścił samochody mające silniki 140konne skoro 170konny to ta sama konstrukcja i jedynie oprogramowanie inne?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
tommitmx
PostNapisane: 2019-04-22, 18:58 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.08.2007, 17:48
Posty: 1214
Lokalizacja: KRA
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 250000
Np w niektórych krajach oc jest zależne od mocy.

_________________
Obrazek

S60


VOLVO 244 DL 1978r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Damian3008 i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL