Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
storm3r
PostNapisane: 2012-06-26, 22:06 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.06.2012, 00:52
Posty: 13
Lokalizacja: stąd
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
ayrsen napisał(a):
hullerek napisał(a):
Czy zakłada sie gaz to takiego autka jak temacie, s60, 2.5t AWD??

Moje zdanie jest takie - pewnie teoretycznie można kupić np. Ferrari i przerobić je na gaz... Albo zejść ze zużyciem paliwa w 2.5T poniżej 10l/100km... Tylko gdzie w tym wszystkim jest sens? Jeśli chcesz/potrzebujesz ponad 200KM - to po prostu należy liczyć się z kosztami. Proste. Tyle. Tylko tyle i aż tyle... ;-)

Co ty gadanie. Zakładając gaz i przejeżdżając 200k km można w kilka lat zaoszczędzić równowartość tego samochodu. To nie jakiś super sportowy samochód żeby założenie instalacji LPG było świętokradztwem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ayrsen
PostNapisane: 2012-06-26, 22:23 
Online
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.02.2008, 05:39
Posty: 1693
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
Imię: ayrsen
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD GT
KW/KM/NM: 188/255/405
Rok: 0
Był na spocie: 12
Przebieg: 0
storm3r napisał(a):
Co ty gadanie.

Moje. Własne. Subiektywne. Coś w tym złego?

storm3r napisał(a):
Zakładając gaz i przejeżdżając 200k km można w kilka lat zaoszczędzić równowartość tego samochodu.

Pięknie - może masz rację (nie wiem - nie mam i nie będę miał LPG) - co nie zmienia mojego zdania: wg mnie kupowanie samochodu z silnikiem/napędem będącym w założeniu nie najtańszym i następnie na siłę próbowanie uzyskania spalania na poziomie CC700 jest "subiektywnie dziwnie".

storm3r napisał(a):
To nie jakiś super sportowy samochód żeby założenie instalacji LPG było świętokradztwem.

Zakładanie LPG nie jest świętokradztwem. Każdy robi ze swoim samochodem to, co uważa za stosowne. A inni mają prawo robić/myśleć/pisać coś innego. :564:

_________________
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
storm3r
PostNapisane: 2012-06-27, 09:23 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.06.2012, 00:52
Posty: 13
Lokalizacja: stąd
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
ayrsen napisał(a):
Każdy robi ze swoim samochodem to, co uważa za stosowne. A inni mają prawo robić/myśleć/pisać coś innego. :564:

Oczywiście masz rację. Ja na przykład mogę napisać że niezamontowanie LPG w samochodzie którym pokonuje się więcej niż 20k rocznie jest ...hmmm ... "nierozsądne". Przy samochodzie takim jak S60 2.5T nie ma żadnych merytorycznych powodów aby tego nie zrobić. O zamontowaniu instalacji 5 generacji która jest najprostszym sposobem na zwiększenie osiągów samochodu już nawet nie wspominam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
adam16v
PostNapisane: 2012-06-28, 09:27 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.09.2008, 11:56
Posty: 777
Lokalizacja: Łańcut
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: Fiat Croma ex:945
Silnik: 1.9 JTDM ex:B200FT+
KW/KM/NM: 150KM ex:210+/350+
Rok: 2008
Był na spocie: 3
cardian napisał(a):
Stare posty widze, czy moze ktos cos powiedziec ciekawego o tym silniku i gazie (w sensie co zalozyc, gdzie i za ile) ja jestem z Zamoscia czyli wchodzi w gre Lubelskie no podkarpackie. Bo glupio by bylo jezdzic 300 czy 500 kilometrow aby wyregulowac gaz czy cos w ten desen.


Jeśli coś na miejscu to polecam http://www.multiserwis.mielec.pl/
Na forum lpg http://lpg-forum.pl/ jest pod nickiem frodo_81

_________________
ex:945 '96 b200ft
1% dla Julki
http://kedziorek.com.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
storm3r
PostNapisane: 2012-06-28, 14:54 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.06.2012, 00:52
Posty: 13
Lokalizacja: stąd
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
cardian napisał(a):
Stare posty widze, czy moze ktos cos powiedziec ciekawego o tym silniku i gazie (w sensie co zalozyc, gdzie i za ile) ja jestem z Zamoscia czyli wchodzi w gre Lubelskie no podkarpackie. Bo glupio by bylo jezdzic 300 czy 500 kilometrow aby wyregulowac gaz czy cos w ten desen.


Samochód przyjmuje gazowanie bez oporów. Jedyne na co nalezy zwrócić uwagę to czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Potrzebny jest emulator oszukujący komputer w innym przypadku będzie zapalał sie "chceck". Cena sensownej instalacji nie powinna przekroczyć 4000 zł.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
cardian
PostNapisane: 2012-07-01, 03:46 
Offline
V
V

Dołączył(a): 3.08.2011, 00:05
Posty: 74
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 162
No wlasniej musze sie grubo zastanowic bo nie jezdze duzo. Mysle ze max 10k robie rocznie wiem nie wiem czy jest sens. A dobra instalacja podejrzewam ze 4k-4,5k. Wg kalkulatora gazeo zwroci sie po okolo 1,5 roku. Ale nie wiem czy to tak bedzie jak kalkulator pokazuje


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
scooba
PostNapisane: 2012-07-03, 22:27 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 27.02.2012, 22:46
Posty: 301
Lokalizacja: AK
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: V50 AWD
Silnik: 2.5T T3
KW/KM/NM: 200kW
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
założyłem brc plug and drive, koszty spadły znacznie :) instalacja trochę ponad 4k, koniecznie emulator wtrysku, trasa 12-14 gazu, miasto nie liczę ani benzyny ani gazu, przekracza moje wszelkie granice i wyobrażenia :)
ktos nie chce zakładać to niech nie zakład, ja chętnie wydam zaoszczędzoną kasę na co innego, nie wstydzę sie ze jeżdżę na gazie, poprzednie V40 T4 zrobione na 240KM też pięknie znosiło gaz, instalacja była również brc.
Jak komuś przechodzi przez myśl założenie lpg i leży mu pod poducha 4 klocki to ja tylko polecam.

w V40 miałem HPT 1.5 bara nawet ( jakis czas 1,7bara, ale to było juz za duzo na moj reduktor) i pieknie latal, hamowany na VTECH wawa a 2.5T awd chyba jest LPT, nie wiem jak eRka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Zero
PostNapisane: 2013-07-13, 17:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.07.2013, 13:57
Posty: 6
Płeć: Nie określono
Imię: Bartek
VOLVO: s60
Silnik: 2.5T
KW/KM/NM: 154/211/208
Rok: 2005
Średnie spalanie: 11/13
Przebieg: 120000
Witam Serdecznie,

Dla wciąż zainteresowanych:
Włożyli mi pod maskę Staga300, wtryskiwacze HANA - zielone.
Spalanie średnio 12,5/100
Pojechałem na zmianę oprogramowania (moment do 380 i moc do 240)
Zmieniłem kapcie z 234/45/17 na 205/55/16 - było głośno i tłukło. Teraz jest lepiej i wbrew obiegowym opiniom trzyma się asfaltu. Choć teraz wybrałbym 215.
Instalacja sprawuje się doskonale. Auto rwie do przodu jak głupie. spalanie 11,5 trasa. 14,5 miasto z klimą.
pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Puhcio
PostNapisane: 2013-07-13, 18:14 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.04.2007, 10:12
Posty: 4396
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: Skoda Superb III
Silnik: 2.0 TDI
KW/KM/NM: 140/190/400
Rok: 2016
Był na spocie: 35
Przebieg: 48000
Jakie butle Wam się do S60 mieszczą ?

_________________
Pozdrawiam,
Paweł


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
scooba
PostNapisane: 2013-07-13, 19:12 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 27.02.2012, 22:46
Posty: 301
Lokalizacja: AK
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: V50 AWD
Silnik: 2.5T T3
KW/KM/NM: 200kW
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
100 litrow. Ale wystaje:-)))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Driv3rrrr
PostNapisane: 2013-07-13, 19:43 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 18.11.2012, 17:22
Posty: 4243
Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Artur
VOLVO: Jaguar S-Type
Silnik: 3.0 V6 LPG
KW/KM/NM: 175/238/293
Rok: 2003
Był na spocie: 11
Przebieg: 227000
I to chyba sporo nie? :mrgreen:

_________________
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - viewtopic.php?f=101&t=88342
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
adamusss
PostNapisane: 2013-07-13, 20:31 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4.02.2012, 13:57
Posty: 1901
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Zero napisał(a):
Pojechałem na zmianę oprogramowania (moment do 380 i moc do 240)

a jaki reduktor Ci to obrabia :?: to najpierw LPG, a potem chip? :roll:
regulowałeś instalację po tym?

_________________
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70: Zderzak tył


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
storm3r
PostNapisane: 2013-08-03, 16:15 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.06.2012, 00:52
Posty: 13
Lokalizacja: stąd
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
scooba napisał(a):
100 litrow. Ale wystaje:-)))


Tankuję po 100 litrów na raz, wiec butla jest pewnie 110 lub 120, bagażnik udaje się domknąć. Mina pana lejącego gaz śmieszy mnie przy każdym tankowaniu. ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
gonzak
PostNapisane: 2017-10-17, 00:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 18.09.2012, 10:10
Posty: 107
Lokalizacja: Jędrzejów/k.Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Rafal
VOLVO: S60/V40
Silnik: 2,4/2,0T
KW/KM/NM: 140/165
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
Przebieg: 214
dobre instalacje - wiem jedno - trzeba badać wtryski :( bo jak nawalą to furka 70kkm nie zrobi) w 2.0 miałem 250koników na LPG:) - padło przez parszywe wtryski - wypaliło nową uszczelką po 70k km..

_________________
Diagnostyka DICE, Volvo na PW..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Zero
PostNapisane: 2019-03-16, 13:50 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.07.2013, 13:57
Posty: 6
Płeć: Nie określono
Imię: Bartek
VOLVO: s60
Silnik: 2.5T
KW/KM/NM: 154/211/208
Rok: 2005
Średnie spalanie: 11/13
Przebieg: 120000
adamusss.
Odpowiem po latach :)
Nie wiem jaki tam jest reduktor, ale w energy gaz powiedzieli, że uciągnie. Raz w roku jeżdżę do nich na serwis. Wiedzą, że jest oprogramowanie na wyższą moc.
Dziś tym wozem najechałem już 110 000 km na LPG. Silnik zdrowy. Jeżdżę i pewnie sprzedam go dopiero za około rok, jak mu 15 lat stuknie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL