Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
zuku19
 Tytuł: S60 bi Fuel cng
PostNapisane: 2019-01-20, 18:36 
Offline
V
V

Dołączył(a): 15.07.2016, 18:34
Posty: 17
Płeć: Nie określono
Imię: Tomek
VOLVO: s60
Silnik: 2400
KW/KM/NM: 103
Rok: 2006
Przebieg: 308000
Przewertowałem internet i nic nie znalazłem , nawet na CNG Forum, może ktoś z was natknął się na podobną przypadłość.
Auto odpala na benzynie bez problemu przełącza się na cng przy jakiejś tam temperaturze i jest ok do momentu rozgrzania się silnika i wtedy gaśnie , przy ponownym uruchamianiu trzeba gaz do dechy i odpali na benzynie , po ponownym przełączeniu na cng gaśnie. Przychodzę na drugi dzień odpalam auto i jest normalnie przełączy na cng aż do momentu rozgrzania silnika i abarot to samo gaśnie. Dopóki silnik nie złapie temperatury pracy można gasić i odpalać i przełączy na cng. Błędów brak, żadne kontrolki się nie świecą.
Gdzie szukać przyczyny ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rawiel
PostNapisane: 2019-02-02, 00:23 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1.08.2016, 22:19
Posty: 65
Płeć: Nie określono
Imię: Radek
VOLVO: V70
Silnik: 2.4 Bi-Fuel
KW/KM/NM: 140
Rok: 2003
Przebieg: 235000
Sprawdz sondy lambda. Miałem taki przypadek. Do tej pory nie zrobiny i nie mam zamiary auto poszło na sprzedaż. Kupiony mondeo mk4 2.2 ... :) teraz borykam się z dpf :)

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2019-02-02, 04:14 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2984
Lokalizacja: SKC/WRO
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Albo silnik krokowy od gazu. Jeśli to koltek-necam to wywal te instalacje, nieopłacalny koszt naprawy. Sam krokowiec 1500 zł kosztuje. Jak u mnie zdechł to za 3900 wstawiłem sekwencje LPG w miejsce CNG.

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/

Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rawiel
PostNapisane: 2019-02-02, 04:28 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1.08.2016, 22:19
Posty: 65
Płeć: Nie określono
Imię: Radek
VOLVO: V70
Silnik: 2.4 Bi-Fuel
KW/KM/NM: 140
Rok: 2003
Przebieg: 235000
Jeżeli pod nosem ma stacje cng to nie widze powodu żeby się pchać w lpg za 4 tyś. Pln. Chyba że są częste trasy gdzie cng nie zatankuje albo ma auto które na butlach pojezdzi jeszcze z 2 albo 3 lata. Najgorsze jest to że dobrego mechanika ze świecą w Polsce szukać do tej instalacji.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zuku19
PostNapisane: 2019-02-02, 10:43 
Offline
V
V

Dołączył(a): 15.07.2016, 18:34
Posty: 17
Płeć: Nie określono
Imię: Tomek
VOLVO: s60
Silnik: 2400
KW/KM/NM: 103
Rok: 2006
Przebieg: 308000
Gdzieś czytałem o sondzie lambda , ale tama w opisie świecił się check a w moim aucie nic się nie świeci , ale przebadam sondę.
Co do samej instalacji to mam Koltec necam i na dzień dzisiejszy części nie są już takie drogie,rozdzielacz z krokowym po regeneracji 350zł. Stację CNG mam po drodze do pracy, a przecież można jeździć na benzynie :)
Auto kupiłem specjalnie z CNG posiadam już nalepkę na szybę więc mogę wjechać choćby w Krakowie w strefę zieloną .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rawiel
PostNapisane: 2019-02-02, 12:28 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1.08.2016, 22:19
Posty: 65
Płeć: Nie określono
Imię: Radek
VOLVO: V70
Silnik: 2.4 Bi-Fuel
KW/KM/NM: 140
Rok: 2003
Przebieg: 235000
U mnie pojawiał się check przy wysokich temp. Miałem rozdupcone grzanie sondy. Po zmianie na zamiennik boscha który w moment przestał funkcjonować przyszła pora na denso która to nie została poprawnie podłączona. Auto na ciepłym ma Twoje objawy. Komputer sondy nie widzi. Check pali się na stałe.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zuku19
PostNapisane: 2019-02-02, 18:36 
Offline
V
V

Dołączył(a): 15.07.2016, 18:34
Posty: 17
Płeć: Nie określono
Imię: Tomek
VOLVO: s60
Silnik: 2400
KW/KM/NM: 103
Rok: 2006
Przebieg: 308000
Rawiel napisał(a):
U mnie pojawiał się check przy wysokich temp. Miałem rozdupcone grzanie sondy. Po zmianie na zamiennik boscha który w moment przestał funkcjonować przyszła pora na denso która to nie została poprawnie podłączona. Auto na ciepłym ma Twoje objawy. Komputer sondy nie widzi. Check pali się na stałe.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Wcześniej czy później dojdę dlaczego tak jest(mam nadzieje) i opiszę to.W większości tego typu tematów nawet na forum CNG ludzie zaczynają temat i cisza.Ciekawe czy interfejs Vida coś by podpowiedział, czy tam jest program bifuel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
marc13
PostNapisane: 2019-02-03, 22:42 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.07.2017, 23:50
Posty: 4
Płeć: Nie określono
Imię: Marcin
VOLVO: S-60
Silnik: 2.4, Bi-Fuel (CNG)
KW/KM/NM: -/140/-
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 220000
Zuku 19!

Miałem podobne syndromy jak Ty, w moim przypadku sprawcą był silniczek krokowy.

Na naszym forum kiedyś wygrzebałem jak można "zregenerować" silniczek krokowy, słowo zregenerować jet trochę na wyrost, gdyż wystarczy w silniczku krokowym przylutować 8 styk na nowo.

Po zastosowaniu się do instrukcji z poniższego linku >>>> https://www.motor-talk.de/forum/v70-bif ... 35884.html Twoje dolegliwości powinny ustąpić, czas naprawy silniczka krokowego w zwykłych warunkach to około 2 godzin.

Daj znać jak Ci poszło?

PS. Poniżej trzymaj schemat jak to wszystko wygląda pod maską, nr 16 to ten trefny silniczek krokowy.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zuku19
PostNapisane: 2019-02-03, 22:58 
Offline
V
V

Dołączył(a): 15.07.2016, 18:34
Posty: 17
Płeć: Nie określono
Imię: Tomek
VOLVO: s60
Silnik: 2400
KW/KM/NM: 103
Rok: 2006
Przebieg: 308000
Dzięki ci Panie za twe hojne dary :064:
Tak poważnie, szukałem różnych informacji z pół roku na internecie a tu nawet schemat dałeś.
Na pewno odpowiem co i jak, tylko troszkę cierpliwości, ponieważ z czasem krucho no i jeszcze ta pogoda.
Ten rozdzielacz to już miałem na wierzchu bo uszczelniałem nr 18 DFCO

PS. Przeczytałem lekturę i jutro spróbuję wymontować krokowy.
kurcze chodzę po mieszkaniu i banan z twarzy nie schodzi hihihi

-- 2019-02-03, 22:59 --
Mam silniczek na stole otwarty, coś jest nie tak ponieważ żel pokrywający cztery luty jest przypalony aż brązowy i widać że w tym miejscu się zagotował, więc jest to dobra droga.


Ostatnio edytowano 2019-02-10, 00:23 przez zuku19, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaro1990
PostNapisane: 2019-02-09, 13:10 
Offline
V
V

Dołączył(a): 9.02.2019, 12:55
Posty: 8
Płeć: Nie określono
Imię: Jarek
VOLVO: s60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2002
mam ten sam problem z instalacją LPG i nie wiem czy w ciemno ryzykować krokowca z allegro czy szukać przyczyny gdzies indziej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zuku19
PostNapisane: 2019-02-10, 00:27 
Offline
V
V

Dołączył(a): 15.07.2016, 18:34
Posty: 17
Płeć: Nie określono
Imię: Tomek
VOLVO: s60
Silnik: 2400
KW/KM/NM: 103
Rok: 2006
Przebieg: 308000
Poprawiłem luty i na razie chodzi na gazie na rozgrzanym, tylko nie wiem czy przypadek, czy naprawione, jak spalę bak CNG i się nie wyłączy to znaczy że naprawione i poinformuję na forum. Dziś wymieniłem rozrząd więc zacznę jeździć.
Śmieszna sytuacja była jak po naprawie i pierwszym przełączeniu na gaz, to był taki dźwięk jakby ktoś w organki dmuchał.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
marc13
PostNapisane: 2019-02-10, 19:21 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.07.2017, 23:50
Posty: 4
Płeć: Nie określono
Imię: Marcin
VOLVO: S-60
Silnik: 2.4, Bi-Fuel (CNG)
KW/KM/NM: -/140/-
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 220000
jaro1990 napisał(a):
mam ten sam problem z instalacją LPG i nie wiem czy w ciemno ryzykować krokowca z allegro czy szukać przyczyny gdzies indziej


Hej,

pamiętaj o jednym, wszystkie krokowce do instalacji CNG do Volvo, musiały być dedykowe do Volvo, a co za tym idzie cena była dużo wyższa.

Jeśli chodzi o instalacje Necam Lpg do Volvo, uważaj przy zakupie, krokowiec musi być do Volvo!

Ponadto chciałbym Tobie zasugerować próbę przylutowania styków jak to zrobił kolega Zuku19 w swojej instalacji CNG. Twoja instalacja Lpg również jest firmy Necam jak instalacja CNG, ponadto rozdzielacz w którym znajduje się krokowiec jest praktycznie identyczny w kształcie "ośmiornicy".

zuku19 napisał(a):
Poprawiłem luty i na razie chodzi na gazie na rozgrzanym, tylko nie wiem czy przypadek, czy naprawione, jak spalę bak CNG i się nie wyłączy to znaczy że naprawione i poinformuję na forum. Dziś wymieniłem rozrząd więc zacznę jeździć.
Śmieszna sytuacja była jak po naprawie i pierwszym przełączeniu na gaz, to był taki dźwięk jakby ktoś w organki dmuchał.


Zuku19 to jest bardzo miły dźwięk, również nie mogłem znieść możliwości korzystania z CNG. Jeśli przylutowałeś 8 grubych styków w krokowcu (teoretycznie powinno ściągnąć tą starą cynę, ale nie miałem jak tego zrobić), a także zakleiłeś dekielek od krokowca dość hermetycznie to powinno wszystko działać. Powyższy zabieg wykonałem w listopadzie 2017 roku i do tej pory wszystko działa.

Ponadto chciałbym Ciebie poinformować, że ta instalacja CNG również ma swoje odchyły od normy, raz na ruski miesiąc potrafi przestać działać (jadąc w ruchu miejskim przełączy się benzynę i na gaz już się nie przełączy). Gdy silnik ostygnie i na drugi dzień gaz śmiga dobrze, podejrzewam, że ten krokowiec się zawiesza/blokuje itp..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zuku19
PostNapisane: 2019-02-11, 21:34 
Offline
V
V

Dołączył(a): 15.07.2016, 18:34
Posty: 17
Płeć: Nie określono
Imię: Tomek
VOLVO: s60
Silnik: 2400
KW/KM/NM: 103
Rok: 2006
Przebieg: 308000
Krokowce dystrybutora nie są już drogie, sam dystrybutor z krokowym po regeneracji to 350zł. Różnica dystrybutora CNG/LPG jest tylko w kolorze etykiet naklejonych na nich. Co do uszczelnienia krokowego użyłem troszkę silikonu czerwonego.

-- 2019-03-17, 22:55 --

Dzięki koledze marc13 jak na razie auto hula na CNG , tylko muszę sprawdzić gdzie jest wyciek , bo czuć gazem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaro1990
PostNapisane: 2019-04-27, 18:42 
Offline
V
V

Dołączył(a): 9.02.2019, 12:55
Posty: 8
Płeć: Nie określono
Imię: Jarek
VOLVO: s60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2002
mam dalej problem z instalacją lpg w volvo s60 bi fuel może pomoże ktoś elektrozawór wyczyszczony cewka nowa,zimne luty poprawione gdzie dalej szukać przyczyny? przy butli? w reduktorze? wygląda na to że nie dostaje gazu bo chce się przełączyć ale gaśnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zuku19
PostNapisane: 2019-04-27, 22:49 
Offline
V
V

Dołączył(a): 15.07.2016, 18:34
Posty: 17
Płeć: Nie określono
Imię: Tomek
VOLVO: s60
Silnik: 2400
KW/KM/NM: 103
Rok: 2006
Przebieg: 308000
jaro1990 napisał(a):
mam dalej problem z instalacją lpg w volvo s60 bi fuel może pomoże ktoś elektrozawór wyczyszczony cewka nowa,zimne luty poprawione gdzie dalej szukać przyczyny? przy butli? w reduktorze? wygląda na to że nie dostaje gazu bo chce się przełączyć ale gaśnie

Ja się za wcześnie cieszyłem , bo chodzi w sumie jak chce na CNG i też mam tak że chce przełączyć na gaz podczas jazdy i słychać jak się coś włącza a na gazie nie jedzie, tak jak by coś blokowało dopływ gazu. Zatrzymam auto zgaszę odpalę poczekam aż się przełączy i jest ok , jak w loterii.
Korespondowałem z Firmą od gazu Koltec Necam z Jeleniej Góry i obstawiają krokowy w rozdzielaczu co jest prawdopodobne , ale i tak jest lepiej po poprawieniu w krokowym połączeń lutownicą, przynajmniej jak się rozgrzeje nie gaśnie.
Opisujesz że czyściłeś i.t.d. ale krokowca nie lutowałeś tak jak to kolega opisał ? W oryginalnym LPG w rozdzielaczu jest krokowy, pod krokowym jest sprężynka i tłoczek, patrzyłeś w jakim stanie to jest, tłoczek jak chodzi w cylindrze w rozdzielaczu ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaro1990
PostNapisane: 2019-04-28, 21:59 
Offline
V
V

Dołączył(a): 9.02.2019, 12:55
Posty: 8
Płeć: Nie określono
Imię: Jarek
VOLVO: s60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2002
W dystrybutorze lpg od góry jest krokowiec wyjąlem go ściągnąłem z niego ta górną czapkę pod takim żelem są zimne luty poprawiłem I sprawdziłem po przekręceniu zapłonu wychodzi,po poprawieniu lutow dalej nie chodzi przełącza się I gaśnie oba elektrozawory chodzą bo słychać jak strzelają już walczę z tą instalacja dobre kilka miesięcy I ciągle jest coś nie tak,a z ciekawości pytałem chłopaków z jeleniej góry o cenę oryginalnego krokowca cena 1900zl I zastanawiam się nad wywaleniem tej instalacji, teraz już tylko zostaje reduktor (pęknieta membrana) już więcej pomysłów nie mam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zuku19
PostNapisane: 2019-04-29, 20:46 
Offline
V
V

Dołączył(a): 15.07.2016, 18:34
Posty: 17
Płeć: Nie określono
Imię: Tomek
VOLVO: s60
Silnik: 2400
KW/KM/NM: 103
Rok: 2006
Przebieg: 308000
jaro1990 napisał(a):
W dystrybutorze lpg od góry jest krokowiec wyjąlem go ściągnąłem z niego ta górną czapkę pod takim żelem są zimne luty poprawiłem I sprawdziłem po przekręceniu zapłonu wychodzi,po poprawieniu lutow dalej nie chodzi przełącza się I gaśnie oba elektrozawory chodzą bo słychać jak strzelają już walczę z tą instalacja dobre kilka miesięcy I ciągle jest coś nie tak,a z ciekawości pytałem chłopaków z jeleniej góry o cenę oryginalnego krokowca cena 1900zl I zastanawiam się nad wywaleniem tej instalacji, teraz już tylko zostaje reduktor (pęknieta membrana) już więcej pomysłów nie mam

Ty masz CNG czy LPG ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2019-04-30, 11:39 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2984
Lokalizacja: SKC/WRO
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Pewnie się pomylił. Ja wywaliłem CNG i wstawiłem LPG, konwersja jest bezbolesna, w miejscu butli po CNG wchodzi spokojnie 65L, przy rzeźbie nawet 90L - cięcie i spawanie blachy, ale tego chciałem uniknąć, silnik idealnie pracuje na LPG, pod maską zostawia się trochę elektroniki po CNG, zabezpiecza i kij z nią, wlew mam tam gdzie był, można się pokusić o dodatkowe modyfikacje i przywrócić wyświetlanie stanu Pb na desce - ok. 1000 zł dodatkowo ale ja to olałem i śmigam tak już rok. Całość konwersji zajęła 3 dni i 3900 zł.

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/

Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zuku19
PostNapisane: 2019-04-30, 21:05 
Offline
V
V

Dołączył(a): 15.07.2016, 18:34
Posty: 17
Płeć: Nie określono
Imię: Tomek
VOLVO: s60
Silnik: 2400
KW/KM/NM: 103
Rok: 2006
Przebieg: 308000
nonline napisał(a):
Pewnie się pomylił. Ja wywaliłem CNG i wstawiłem LPG, konwersja jest bezbolesna, w miejscu butli po CNG wchodzi spokojnie 65L, przy rzeźbie nawet 90L - cięcie i spawanie blachy, ale tego chciałem uniknąć, silnik idealnie pracuje na LPG, pod maską zostawia się trochę elektroniki po CNG, zabezpiecza i kij z nią, wlew mam tam gdzie był, można się pokusić o dodatkowe modyfikacje i przywrócić wyświetlanie stanu Pb na desce - ok. 1000 zł dodatkowo ale ja to olałem i śmigam tak już rok. Całość konwersji zajęła 3 dni i 3900 zł.

Co z komputerem silnika podobno jest sprzężony z CNG


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2019-04-30, 21:23 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2984
Lokalizacja: SKC/WRO
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
No będą błędy CNG ale bez checka. I komputer to dużo powiedziane :)

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/

Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaro1990
PostNapisane: 2019-05-01, 20:16 
Offline
V
V

Dołączył(a): 9.02.2019, 12:55
Posty: 8
Płeć: Nie określono
Imię: Jarek
VOLVO: s60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2002
Ja mówię o lpg nie pomyliłem się:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zuku19
PostNapisane: 2019-05-01, 22:15 
Offline
V
V

Dołączył(a): 15.07.2016, 18:34
Posty: 17
Płeć: Nie określono
Imię: Tomek
VOLVO: s60
Silnik: 2400
KW/KM/NM: 103
Rok: 2006
Przebieg: 308000
jaro1990 napisał(a):
Ja mówię o lpg nie pomyliłem się:)

To krokowy do lpg droższy od cng.
Dziś poczytałem troszkę i korespondowałem m.in. z firmą w Kielcach oni też się zajmują instalacją Koltec i w obu firmach stawiają na krokowy , niestety do cng nie posiadają krokowych, ale poczytałem na zagranicznym portalu że może być zabrudzony rozdzielacz , jeśli w ogóle nie chodzi na gazie, podobno na wlocie jest sitko i to ono może być brudne, chyba zdemontuję cały rozdzielacz i go sprawdzę , tylko się zaopatrzę w opaski zaciskowe i na wszelki wypadek w pakuły i pastę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaro1990
PostNapisane: 2019-05-04, 19:42 
Offline
V
V

Dołączył(a): 9.02.2019, 12:55
Posty: 8
Płeć: Nie określono
Imię: Jarek
VOLVO: s60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2002
Rozbierałem cały rozdzielacz I jest czysty żadnych zabrudzeń, zastanawiam się nad kupnem nowej instalacji sekwencyjnej I wywaleniem kolteca tylko Muszę dobrze to wymyśleć żeby zostawić butle gazu z kolteca A założyć resztę nowa, kiedyś miałem okazję rozmawiać z gościem co zakłada lpg I mówił że nie powinno być żadnych problemów co sądzicie nad takim rozwiązaniem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zuku19
PostNapisane: 2019-05-05, 00:34 
Offline
V
V

Dołączył(a): 15.07.2016, 18:34
Posty: 17
Płeć: Nie określono
Imię: Tomek
VOLVO: s60
Silnik: 2400
KW/KM/NM: 103
Rok: 2006
Przebieg: 308000
jaro1990 napisał(a):
Rozbierałem cały rozdzielacz I jest czysty żadnych zabrudzeń, zastanawiam się nad kupnem nowej instalacji sekwencyjnej I wywaleniem kolteca tylko Muszę dobrze to wymyśleć żeby zostawić butle gazu z kolteca A założyć resztę nowa, kiedyś miałem okazję rozmawiać z gościem co zakłada lpg I mówił że nie powinno być żadnych problemów co sądzicie nad takim rozwiązaniem?

Jeśli masz LPG to masz łatwiej
Ja wolałbym zostać przy CNG, biorąc pod uwagę że jednak rozwój będzie szedł w tą stronę i zielone strefy w miastach

-- 2019-05-09, 19:54 --

Ponownie rozebrałem krokowy , tym razem wywaliłem starą cynę i polutowałem na nowo. Auto zaczęło znowu chodzić na CNG.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaro1990
PostNapisane: 2019-05-19, 21:23 
Offline
V
V

Dołączył(a): 9.02.2019, 12:55
Posty: 8
Płeć: Nie określono
Imię: Jarek
VOLVO: s60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2002
Ja jestem pewien że teraz to wina reduktora bo do elektrozaworu idzie gaz A gdy samochód przełączy na lpg to gaśnie od razu A gdy jest uszkodzony krokowiec to wcale sie nie przełaczy, mam w domu drugi reduktor do kolteca rozebrałem go I membrana wygląda na cała spróbuje jeszcze je podmienić w wolnym czasie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL