akcja serwisowa diesla
- Poprostu13
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
- Imię: Lukasz
- VOLVO: Xc 70
- Silnik: 2.0 d4
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 25500
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Wesz co tylko problem jest w tym ze tych wycieków ani żadnych objawów niczego .....dopiero po akcji serwisu zaczęły się lampki chceck itp
A pół roku wcześniej mnie wyśmiali ze to akcja info tylko itp
Generalnie zbyty zostałem ze wszytki jest git
Po odbiorze zapytałem czy reszta ok wszystko
Odpowiedz nic tylko jeździć proszę pana
4 tyg i generalnie wszystko im złe teraz tu olej , tu widzi pan tez coś ,,,,,kurde pytałem czy reszta ok bo po odbiorze trasa na święta od razu....
Żeby było śmieszniej auto tydzień bądź dwa wcześniej był na serwisie gdzie tylko okej itp i nie dostałem info żeby cokolwiek było do zrobienia czy to na już czy w dalszej perspektywie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A pół roku wcześniej mnie wyśmiali ze to akcja info tylko itp
Generalnie zbyty zostałem ze wszytki jest git
Po odbiorze zapytałem czy reszta ok wszystko
Odpowiedz nic tylko jeździć proszę pana
4 tyg i generalnie wszystko im złe teraz tu olej , tu widzi pan tez coś ,,,,,kurde pytałem czy reszta ok bo po odbiorze trasa na święta od razu....
Żeby było śmieszniej auto tydzień bądź dwa wcześniej był na serwisie gdzie tylko okej itp i nie dostałem info żeby cokolwiek było do zrobienia czy to na już czy w dalszej perspektywie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Poprostu13
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
- Imię: Lukasz
- VOLVO: Xc 70
- Silnik: 2.0 d4
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 25500
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Sorry uszczelniali mi turbiny bo wycieki były spod uszczelek i tylePoprostu13 pisze:Wesz co tylko problem jest w tym ze tych wycieków ani żadnych objawów niczego .....dopiero po akcji serwisu zaczęły się lampki chceck itp
A pół roku wcześniej mnie wyśmiali ze to akcja info tylko itp
Generalnie zbyty zostałem ze wszytki jest git
Po odbiorze zapytałem czy reszta ok wszystko
Odpowiedz nic tylko jeździć proszę pana
4 tyg i generalnie wszystko im złe teraz tu olej , tu widzi pan tez coś ,,,,,kurde pytałem czy reszta ok bo po odbiorze trasa na święta od razu....
Żeby było śmieszniej auto tydzień bądź dwa wcześniej był na serwisie gdzie tylko okej itp i nie dostałem info żeby cokolwiek było do zrobienia czy to na już czy w dalszej perspektywie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Auto kupiłem od gościa który wybierał ten model w zakupie kontrolowanym i uwierzcie mi robił wszystko łącznie z wymiana oleju w skrzyni itp
Poprostu pedant pod każdym względem czy to mechanika czy tez wizualnie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- V
- Posty: 109
- Rejestracja: 2019-02-11, 15:06
- Imię: Rafal
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 e-drive vea
- KW/KM/NM: 181KM
- Rok: 2015
- Średnie spalanie: 6,5
- Przebieg: 205000
- Lokalizacja: Będzin/Jaworzno
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Moja 4 cylindrówka nie cieknie:)
Z klap check się zaświeci...jak czyściłem kolektor i klapy wirowe, żle zamontowałem ten silniczek co nimi steruje to błąd wywaliło.
[V60 D4 2015r 181KM]
- Poprostu13
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
- Imię: Lukasz
- VOLVO: Xc 70
- Silnik: 2.0 d4
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 25500
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
To tez chcą wymienić i jeszcze aktuator?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
akcja serwisowa diesla
Padłem ze śmiechu. Ten program to dno dna, a samochody tam prezentowane są często w opłakanym stanie technicznym. Opisywane w superlatywach bo "taka konwencja programu".Poprostu13 pisze: ↑2020-01-30, 21:13Auto kupiłem od gościa który wybierał ten model w zakupie kontrolowanym i uwierzcie mi robił wszystko łącznie z wymiana oleju w skrzyni itp
Poprostu pedant pod każdym względem czy to mechanika czy tez wizualnie
- Poprostu13
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
- Imię: Lukasz
- VOLVO: Xc 70
- Silnik: 2.0 d4
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 25500
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Oglądał xc70 ale zamówione już to miał w salonie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Poprostu13
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
- Imię: Lukasz
- VOLVO: Xc 70
- Silnik: 2.0 d4
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 25500
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Zdrowe auto z serwisem do końca -//
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Poprostu13
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
- Imię: Lukasz
- VOLVO: Xc 70
- Silnik: 2.0 d4
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 25500
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Pojechałem jednak do autocentrum w radzionkowie (niezależny serwis volvo) dziwny temat,w Aso pół silnika do wymiany ,tu tylko uszczelka i kolektor
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Poprostu13
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
- Imię: Lukasz
- VOLVO: Xc 70
- Silnik: 2.0 d4
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 25500
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Doszła jeszcze przepustnica
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- VOL
- Posty: 417
- Rejestracja: 2012-01-07, 08:21
- Imię: Wojciech
- VOLVO: V70 III gen
- Silnik: 2.0 D4 Drive-E
- KW/KM/NM: 181KM
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok 7/100
- Przebieg: 195
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Dostałem odpowiedzi na pisma w sprawie "akcji serwisowej" polegającej na psuciu aut użytkownikom:
- generalny importer olał mnie bełkotem w stylu "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz"
- dealer który fizycznie popsuł auto j.w + zaproponowali rabat na usługę wymiany chłodnicy EGR z 2900zł na 2300zł lub za 500zł usługę czyszczenia obecnej ale bez żadnej gwarancji powodzenia a tym samym reklamacji usługi.
W tej chwili wiem tylko tyle że w kwietniu kiedy prawdopodobnie będę szukał następcy salony Volvo nie wchodzą w grę. Nie za takie traktowanie, nie za takie podejście i nie za takie pieniądze...
- generalny importer olał mnie bełkotem w stylu "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz"
- dealer który fizycznie popsuł auto j.w + zaproponowali rabat na usługę wymiany chłodnicy EGR z 2900zł na 2300zł lub za 500zł usługę czyszczenia obecnej ale bez żadnej gwarancji powodzenia a tym samym reklamacji usługi.
W tej chwili wiem tylko tyle że w kwietniu kiedy prawdopodobnie będę szukał następcy salony Volvo nie wchodzą w grę. Nie za takie traktowanie, nie za takie podejście i nie za takie pieniądze...
http://www.easyprofits.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje Volvo
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje Volvo
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
- Łosia Samosia
- Miss Volvo
- Posty: 3277
- Rejestracja: 2012-06-02, 15:21
- Imię: 0
- VOLVO: XC70 AWD
- Silnik: B6324S
- KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
- Rok: 2008
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: zależne od pory roku
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Powiedz im to. Mam przeczucie, że od razu zmienią podejście.
Obyś się nie rozczarował salonami i ASO innej marki. Obawiam się, że wszystkie działają podobnie: jest pięknie dopóki klient łyka wszystko, co się mu powie i napisze. Niemiło robi się w momencie reklamacji.
Mój Łoś ma u mnie dożywocie
-
- VOL
- Posty: 417
- Rejestracja: 2012-01-07, 08:21
- Imię: Wojciech
- VOLVO: V70 III gen
- Silnik: 2.0 D4 Drive-E
- KW/KM/NM: 181KM
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok 7/100
- Przebieg: 195
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Spróbuję jeszcze uderzyć z pismami do UOKiK na jednego i RPK na drugiego w związku z popsuciem auta.
Nie miej jednak zaczynam w pełni rozumieć podejście "bardziej doświadczonych" userów zza naszej zachodniej granicy którzy od dobrych 10 lat "leczą" się z marek premium na rzecz azjatyckiej konkurencji która oferuje 3 lata pełnej gwarancji mechanicznej na pojazd a po tym czasie (i przelocie 180 tys km) oddają auto dealerowi i wyjeżdżają z salonu kolejnym nowym mając w pompie jakieś rozrządy, dwumasy, egr`y czy wtryski. Tyle to ten silnik nawet i bez wymiany oleju przeżyje a potem to już nie jego zmartwienie.
Nie miej jednak zaczynam w pełni rozumieć podejście "bardziej doświadczonych" userów zza naszej zachodniej granicy którzy od dobrych 10 lat "leczą" się z marek premium na rzecz azjatyckiej konkurencji która oferuje 3 lata pełnej gwarancji mechanicznej na pojazd a po tym czasie (i przelocie 180 tys km) oddają auto dealerowi i wyjeżdżają z salonu kolejnym nowym mając w pompie jakieś rozrządy, dwumasy, egr`y czy wtryski. Tyle to ten silnik nawet i bez wymiany oleju przeżyje a potem to już nie jego zmartwienie.
http://www.easyprofits.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje Volvo
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje Volvo
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 33
- Rejestracja: 2017-02-14, 00:39
- Imię: Konrad
- VOLVO: XC60
- Silnik: D3 2.0 VEA
- KW/KM/NM: 252 KM / 521 Nm
- Rok: 2017
- Średnie spalanie: 9,57
- Przebieg: 157000
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Ja nie mam za dużego doświadczenia, bo miałem do czynienia tylko z dwoma markami aut i ich ASO. W przypadku obu aut miałem podobny problem, tzn. korozja.Łosia Samosia pisze: ↑2020-02-11, 08:56Obyś się nie rozczarował salonami i ASO innej marki. Obawiam się, że wszystkie działają podobnie: jest pięknie dopóki klient łyka wszystko, co się mu powie i napisze. Niemiło robi się w momencie reklamacji.
W poprzednim aucie - Renault Latitude w najwyższej wersji, po ok 5-6 latach (serwisowane cały czas w ASO) wyszła korozja na klapie bagażnika na styku z chromowaną listwą. Reklamacja została przyjęta, klapę pomalowali i dali auto zastępcze na czas naprawy. A trwała ona na pewno ponad tydzień, bo pierwsze malowanie im nie wyszło i musieli malować powtórnie.
W aktualnym Volvo XC60 korozja wyszła na dachu, jeszcze przed upływem 2 lat od odbioru auta. Zarówno ASO jak i producent umyli ręce, ostatecznie po "rozmowach" ASO zaproponowało podział kosztów 50/50. Nie chcąc prowadzić bezsensownej kłótni przyjąłem propozycję. Naprawa też trwała długo, po części z powodu "rozmów". W czasie naprawy musiałem jeździć swoim autem (na szczęście mam rezerwowe miejskie autko), auto zastępcze dostałem tylko na weekend jak się uparłem - musiałem pojechać do Katowic i nie uśmiechało mi się tam tłuc Punciakiem.
Bardzo lubię aktualne XC60, ale jeśli chodzi o podejście do usterek, to w swoim (niewielkim) doświadczeniu z innymi producentami, to inni biorą na siebie większą odpowiedzialność. A zawsze byłem przekonany, że "Premium" zobowiązuje do wyższego standardu i większej odpowiedzialności. Z drugiej strony już pod koniec gwarancji miałem problem uszczelką pokrywy zaworów i problem wrócił po jakimś czasie po zakończeniu okresu gwarancji. Mimo to naprawa była realizowana w ramach gwarancji. Bez żadnych uwag z mojej strony, choć w sumie na samą usługę naprawy też obowiązuje gwarancja. Ale nie musiałem się o nic upominać, ASO wyszło z propozycją. To tak jak pisałem na plus, żeby nie było że ja z tych narzekających
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 2014-05-05, 02:37
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Witam, dla tych którzy wahają się czy jechać na update softu - ja byłem, a do waszych spostrzeżeń, że auto bardziej przymulone podchodziłem sceptycznie, bo myślałem że to autosugestia i nakręcanie się wzajemne. No ale jednak. Nie mam cienia wątpliwości że skrzywdzili mi samochód tym nowym programem. Auto reaguje na gaz z sekundowym opóźnieniem, może to też skrzynię obejmuje, ale auto jeździ teraz podobnie jak sprzed modyfikacji tylko na trybie S (mam automat), a na D na niskich obrotach to D-ramat.
Inna sprawa że mam zajechaną chłodnicę EGR wciąż, która jest do wymiany. Tak czy inaczej sytuacja zmieniła się diametralnie w ciągu 3h po zmianie softu. Chłodnica jak była zajechana, tak jest dalej. A auto straciło na werwie kompletnie.
Inna sprawa że mam zajechaną chłodnicę EGR wciąż, która jest do wymiany. Tak czy inaczej sytuacja zmieniła się diametralnie w ciągu 3h po zmianie softu. Chłodnica jak była zajechana, tak jest dalej. A auto straciło na werwie kompletnie.
-
- V
- Posty: 38
- Rejestracja: 2019-03-16, 16:50
- Imię: Mateusz
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 D4204T5
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6,4
- Przebieg: 222000
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
A nie miałeś zrobionego wcześniej chip tuningu? Ja jestem prawie pewien, że u mnie mocy po aktualizacji nie ubyło, a specjalnie tuż przed wizytą w ASO oraz zaraz po wyjsciu przegoniłem porządne moje D4 i żadnych zmian nie zaobserwowałem.
Jutro jestem umówiony na kolejną akcje wymiany jakiś rur od chłodzenia. Pamiętacie ile trwa ta wymiana?
Jutro jestem umówiony na kolejną akcje wymiany jakiś rur od chłodzenia. Pamiętacie ile trwa ta wymiana?
- Poprostu13
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
- Imię: Lukasz
- VOLVO: Xc 70
- Silnik: 2.0 d4
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 25500
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
U mnie jakieś 3h i właśnie po tej akcji czekał mnie wydatek w 3,5k
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- mumma
- Posty: 0
- Rejestracja: 2015-02-05, 17:01
- Imię: marcin
- VOLVO: V60
- Silnik: B3
- Rok: 2022
- Średnie spalanie: 6,4
- Przebieg: 27000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Witam, żeby wątek nie przerodził się tylko w narzekania na temat akcji serwisowej -- byłem w Euroservice w Warszawie na początku stycznia (przejechałem od tego czasu 2500 km) przeprowadzono całą procedurę, łącznie ze zmianą konstrukcyjną silnika (przewody chłodzenia) i aktualizacja oprogramowania. Całość trwała około 3 godziny. Nie zauważyłem żadnej zmiany w funkcjonowaniu samochodu. Przebieg 160 tys, silnik VEA D4204T4, V60CC.
Przy okazji, od końca ubiegłego roku, Volvo ujednoliciło interwały serwisowe dotyczące wymiany rozrządu - w tym momencie we wszystkich silnikach jest to 150 tys km.
Przy okazji, od końca ubiegłego roku, Volvo ujednoliciło interwały serwisowe dotyczące wymiany rozrządu - w tym momencie we wszystkich silnikach jest to 150 tys km.
były:
V60 CC Summum Rich Java MY16 AUT D3 150KM
C70 Summum Twilight Bronze MY12 AUT D3 150KM
S60 Marine Blue MY02 AUT 2.4T 200KM
V60 CC Summum Rich Java MY16 AUT D3 150KM
C70 Summum Twilight Bronze MY12 AUT D3 150KM
S60 Marine Blue MY02 AUT 2.4T 200KM
-
- V
- Posty: 38
- Rejestracja: 2019-03-16, 16:50
- Imię: Mateusz
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 D4204T5
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6,4
- Przebieg: 222000
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Już jestem po wizycie i jednak nie wymieniali przewodów chłodzenia, zrobili aktualizacje oraz czyszczenie czujników. Cała akcja trwała 30 minut.
Tak samo jak po aktualizacji która ASO robiło pół roku temu, tak i teraz auto nie jest zamulone.
Tak samo jak po aktualizacji która ASO robiło pół roku temu, tak i teraz auto nie jest zamulone.
-
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2011-05-30, 12:12
- Imię: Slawomir
- VOLVO: S60
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 250 KM
- Rok: 2019
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 52000
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Witam,
też jestem po akcji serwisowej. Decydując się na nią miałem świadomość ryzyka. U mnie jeszcze bardziej złożony problem bo miałem przed wizytą zrobiony program rica oraz dołożone grzanie foteli. Check się nie świecił ale byłem w zeszłym roku po wymianie egra oraz czyszczeniu syfu.
Po 3h w Katowicach auto wróciło bez programu (o tym wiedziałem i mam opcję wgrania go na nowo) ale co mnie zaskoczyło grzanie foteli nadal działa.
Jak u większości po wyjechaniu z serwisu po kilku godzinach pojawił się check. Kilka razy go pokasowałem obserwując zachowanie auta i check wracał bardzo szybko - nastawiałem się na wymianę tej chłodniczki.
Ale:
Niedawno zrobiłem sobie rajd Katowice - Kraków po A4 i głupio się przyznać ale jechałem bardzo szybko. Wszystko musiało się tam nieźle "wygrzać" bo nagle check zniknął (wiem dziwne) a po wykasowaniu błędu od 3 dni zero błędów. Wygląda na to, że sporo nagaru się wypaliło/wydmuchało - nie wiem czy to możliwe. Zobaczymy kiedy ponownie się problem pojawi.
też jestem po akcji serwisowej. Decydując się na nią miałem świadomość ryzyka. U mnie jeszcze bardziej złożony problem bo miałem przed wizytą zrobiony program rica oraz dołożone grzanie foteli. Check się nie świecił ale byłem w zeszłym roku po wymianie egra oraz czyszczeniu syfu.
Po 3h w Katowicach auto wróciło bez programu (o tym wiedziałem i mam opcję wgrania go na nowo) ale co mnie zaskoczyło grzanie foteli nadal działa.
Jak u większości po wyjechaniu z serwisu po kilku godzinach pojawił się check. Kilka razy go pokasowałem obserwując zachowanie auta i check wracał bardzo szybko - nastawiałem się na wymianę tej chłodniczki.
Ale:
Niedawno zrobiłem sobie rajd Katowice - Kraków po A4 i głupio się przyznać ale jechałem bardzo szybko. Wszystko musiało się tam nieźle "wygrzać" bo nagle check zniknął (wiem dziwne) a po wykasowaniu błędu od 3 dni zero błędów. Wygląda na to, że sporo nagaru się wypaliło/wydmuchało - nie wiem czy to możliwe. Zobaczymy kiedy ponownie się problem pojawi.
-
- VOL
- Posty: 443
- Rejestracja: 2018-05-10, 23:15
- Imię: Marcin
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 - D4204T5
- KW/KM/NM: 181
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Czy podczas aktualizacji softu wgrane jest najnowsze oprogramowanie do auta łącznie ze sterowaniem ASB? Czy aktualizacja skrzyni to inna bajka?
-
- VO
- Posty: 154
- Rejestracja: 2018-12-19, 19:23
- Imię: Robert
- VOLVO: s80
- Silnik: D4 Polestar
- KW/KM/NM: 147/200/440
- Rok: 2016
- Średnie spalanie: 6.0
- Przebieg: 90000
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
U mnie wgrali i jedno i drugie
-
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2011-05-30, 12:12
- Imię: Slawomir
- VOLVO: S60
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 250 KM
- Rok: 2019
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 52000
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 27
- Rejestracja: 2020-01-05, 18:43
- Imię: Hubert
- VOLVO: XC90 Heico
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 278/590
- Rok: 2017
- Średnie spalanie: 10,2
- Przebieg: 98000
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
W Bruno w Szczecinie zrobili mi akcje serwisowa mojego xc90 D5 przebudowa układu chłodzenia , przed ta modyfikacja pojawiał mi się komunikat „chwilowo ograniczone osiągi „ i wyświetlał żółwik .
-
- VOL
- Posty: 443
- Rejestracja: 2018-05-10, 23:15
- Imię: Marcin
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 - D4204T5
- KW/KM/NM: 181
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Jestem po update softu i czyszczeniu czujników kolektora wlotowego i wylotowego. Mocy nie ubyło...
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 2020-03-11, 13:39
- Imię: Dariusz
- VOLVO: V40
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 190KM
- Rok: 2014
- Przebieg: 193000
- Status: Offline
akcja serwisowa diesla
Po akcji serwisowej nr r29947, która została przeprowadzona w styczniu 2020 r. w ASO Volvo w Rzeszowie w moim samochodzie Volvo V40 D4 po 2 dniach pojawił się CHECK ENGINE. Musiałem wykonać czyszczenie EGR-a i chłodnicy spalin. Od momentu przedmiotowej akcji serwisowej mam permanentny błąd CEM-U030141 tzn. Niezgodność oprogramowania CEM z ECM / PCM - Awarie wewnętrzne systemu.
Prosiłem dealera w Rzeszowie o przywrócenie prawidłowego oprogramowania do mojego auta (stanu z przed akcji serwisowej) jednak uzyskałem odpowiedź, że Volvo nie przewiduje na tą chwilę rozwiązania i należy ten błąd ignorować.
Sprawę zgłosiłem do bok@volvocars.com i nie uzyskałem odpowiedzi jak zamierzają przywrócić poprawny soft (kompatybilny).
Myślę, że jest to kwestia zgłaszania tego samego problemu przez większą ilość osób co powinno skutkować podjęciem działań ze strony Volvo w celu wyeliminowania błędu niezgodności wgranego oprogramowania. Niestety dużo ludzi jest nieświadomych tego błędu po przedmiotowej akcji naprawczej i nie zgłasza tego do Volvo co skutkuje tym, że nieliczna grupa zgłaszająca problem jest ignorowana przez Volvo.
Na marginesie przyznam, że zgłaszania problemu na stronie Volvo na facebooku w j. polskim pozostaje bez echa, dopiero wpisy po angielsku trafiają do osób w centrali w Europie i są obsługiwane dość sprawnie.
Tylko od nas i od ilości zgłoszeń zależeć będzie powodzenie rozwiązania tego problemu przez Volvo.
Prosiłem dealera w Rzeszowie o przywrócenie prawidłowego oprogramowania do mojego auta (stanu z przed akcji serwisowej) jednak uzyskałem odpowiedź, że Volvo nie przewiduje na tą chwilę rozwiązania i należy ten błąd ignorować.
Sprawę zgłosiłem do bok@volvocars.com i nie uzyskałem odpowiedzi jak zamierzają przywrócić poprawny soft (kompatybilny).
Myślę, że jest to kwestia zgłaszania tego samego problemu przez większą ilość osób co powinno skutkować podjęciem działań ze strony Volvo w celu wyeliminowania błędu niezgodności wgranego oprogramowania. Niestety dużo ludzi jest nieświadomych tego błędu po przedmiotowej akcji naprawczej i nie zgłasza tego do Volvo co skutkuje tym, że nieliczna grupa zgłaszająca problem jest ignorowana przez Volvo.
Na marginesie przyznam, że zgłaszania problemu na stronie Volvo na facebooku w j. polskim pozostaje bez echa, dopiero wpisy po angielsku trafiają do osób w centrali w Europie i są obsługiwane dość sprawnie.
Tylko od nas i od ilości zgłoszeń zależeć będzie powodzenie rozwiązania tego problemu przez Volvo.