[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2021-02-24, 12:20
- Imię: Tadeusz
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2007
- Przebieg: 290000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Witam jest tu ktoś z okolic Radomia kto zajmuje się zmianą ze 140km do 170km?
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23361
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Matys6222, widać, że nie przeczytałeś tego wątku.
VIP serwis w Radomiu
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2019-12-13, 09:40
- Imię: Michal
- VOLVO: V50
- Silnik: B5244S5
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2004
- Przebieg: 320000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Wystarczy spojrzeć na suche dane techniczne.
Dla V50:
140KM 0-100km/h - 10,0s
170KM 0-100km/h - 8,3s
Dla V70:
140KM 0-100km/h - 10,5s
170KM 0-100km/h - 9,0s
Około 1,5s w przyspieszeniu 0-100km/h to bardzo dużo jeśli chodzi o odczucia z jazdy.
- weryfany
- VO
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-10-03, 22:38
- Imię: Piotr
- VOLVO: V50 ASB AWD RTI
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 220KM
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11/100
- Przebieg: 200000
- Lokalizacja: Zamość
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
U mnie w Zamościu życzą sobie 1500zł... ale czy robią to poprawnie
Volvo s60 2.4T ASB, Volvo V50 2.5T AWD ASB
-
- V
- Posty: 76
- Rejestracja: 2021-04-11, 09:23
- Imię: Michal
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2004
- Przebieg: 285000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Sam jestem ciekawy takim odblokowaniem. Przyznam się, że po przesiadce z Carismy 1.6 90km, ta jest jakoś bardziej żwawsza... Wiem, wiem, krótsza skrzynia, no Volvo ma serio długą skrzynie i jedzie, ale jakoś brak mi satysfakcji z przyspieszania. Oczywiście nie oczekuję od auta rakiety, wiem, że waga większa, bo w końcu to Volvo, a nie jakieś Mitsubishi, lecz wrażenia z jazdy mówią same "przez się". Może ktoś takie cuda robi w Lublinie? Jestem bardzo ciekawy, bo właśnie zaczynam ogólnie szukać speca z Vidą od tych pojazdów.
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2021-06-12, 22:37
- Imię: Jakub
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Średnie spalanie: 9
- Przebieg: 395000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Witam Wszystkich. Czy ktoś może posiada namiary na jakiegoś speca w danym temacie, w okolicach Szczecina?? W samym szczecinie obdzwoniłem pare miejsc i nie robią tego...
- weryfany
- VO
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-10-03, 22:38
- Imię: Piotr
- VOLVO: V50 ASB AWD RTI
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 220KM
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11/100
- Przebieg: 200000
- Lokalizacja: Zamość
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Jeśli ktoś twierdzi że 140 i 170 to nie czuć różnicy niech idzie do psychologa. Faktem jest że start z miejsca jest mało odczuwalny ale przy wyprzedzaniu już czuć różnicę. Co do spalania większego... no nie wiem kretyni piszą czy co ? Wersja 140 do 170 różni się tylko softem czyli w praktyce przepustnica otwiera się w pełni a nie częściowo i jest to normalne że jak wciskamy gaz do podłogi to więcej paliwa spali. Cudów nie ma. Zaraz powstaną bajki że 2.0T spali mniej niż 2.4. Ja mam s60 2.4T i na trasie 10L/100km i tu dodam że nie jeżdżę jak emeryt lecz dynamicznie. Ale trasa to trasa.
Pozdrawiam
Dodam coś jeszcze no nie widziałem w tym miejscu.
Jak by nie patrzeć coś w tym temacie.
Pozdrawiam
Dodam coś jeszcze no nie widziałem w tym miejscu.
Jak by nie patrzeć coś w tym temacie.
Ostatnio zmieniony 2022-02-19, 09:21 przez weryfany, łącznie zmieniany 1 raz.
Volvo s60 2.4T ASB, Volvo V50 2.5T AWD ASB
-
- V
- Posty: 76
- Rejestracja: 2021-04-11, 09:23
- Imię: Michal
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2004
- Przebieg: 285000
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2020-10-12, 17:08
- Imię: Slawek
- VOLVO: S60
- Silnik: 2435,00
- KW/KM/NM: 103,00
- Rok: 2003
- Przebieg: 211000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Panowie moze admin to odświeżyć?
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23361
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
To znaczy co?
Pisz konkretnie o co chodzi.
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2023-02-26, 19:15
- Imię: Karol
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4
- Rok: 2008
- Przebieg: 350000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Częstochowa albo bliska okolica kto mi sprawdzi jaki mam soft i ewentualnie kto mi wgra 170 ? Szczerze to jak na 140 koni jedzie fajnie więc może już ktoś to zrobił ?
- lukasz1adamczak84
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2023-01-14, 20:41
- Imię: Lukasz
- VOLVO: V50
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2005
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: POZ
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 21
- Rejestracja: 2020-04-15, 07:36
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70
- Silnik: 2,5 T
- Rok: 2004
- Przebieg: 213000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Witam serdecznie - polecicie kogoś kto podniesie moc ze 140 na 170 Km w woj. świętokrzyskim ??
-
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2023-09-11, 11:27
- Imię: Michal
- VOLVO: V50
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 200000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Czy można po prostu założyć sterownik silnika od wersji 170KM? Sterowniki różnią się czymś czy tylko wgranym softem? Zadziała to plug/play czy trzeba będzie robić później jakieś programowanie tego nowego komputera do samochodu?
-
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2013-03-03, 13:14
- Imię: Wojtek
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.0 turbognój detrzy
- KW/KM/NM: moc odpowiednia
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ile wleje, tyle spal
- Przebieg: 292000
- Lokalizacja: Gliwice
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Pozostaje choćby immobiliser
-
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2023-09-11, 11:27
- Imię: Michal
- VOLVO: V50
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 200000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Immobiliser nie jest w ECM? ja myślałem o podmianie sterownika silnika (tego na obudowie filtra powietrza https://www.otomoto.pl/czesci/oferta/vo ... FGK56.html )
-
- VOLVO
- Posty: 1128
- Rejestracja: 2012-09-23, 19:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.0T
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 338158
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
W wolnym tłumaczeniu: myślisz o podmianie ECMm_zimny pisze: ↑2023-12-21, 14:39Immobiliser nie jest w ECM? ja myślałem o podmianie sterownika silnika (tego na obudowie filtra powietrza https://www.otomoto.pl/czesci/oferta/vo ... FGK56.html )
-
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2023-09-11, 11:27
- Imię: Michal
- VOLVO: V50
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 200000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
tzn ja myślę o podmianie ECM i ciągle wydaje mi się, że immobiliser jest zaprogramowany w CEM czyli w https://oge-market.com/volvo-s40-v50-mo ... 4286,10588
Obczytałem się, że za moc 170 KM jest odpowiedzialne sterowanie przepustnicą (pełne otwarcie). Tak logicznie sobie myślę, że przepustnicą steruje ECM. Mam rację?
Ogólnie chodzi mi o to, że miejscowy spec chce za te 170KM 600zł, a ECM kosztuje 50-150zł.
Obczytałem się, że za moc 170 KM jest odpowiedzialne sterowanie przepustnicą (pełne otwarcie). Tak logicznie sobie myślę, że przepustnicą steruje ECM. Mam rację?
Ogólnie chodzi mi o to, że miejscowy spec chce za te 170KM 600zł, a ECM kosztuje 50-150zł.
-
- VOLVO
- Posty: 2700
- Rejestracja: 2018-04-25, 11:07
- Imię: Marcin
- VOLVO: V50
- Silnik: D4162t
- KW/KM/NM: 109
- Rok: 2010
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: Cieszyn
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Z tego co wiem nie możesz sobie od tak wymienić ECM. Nie zabangla to. Trzeba go sparować z samochodem i to też będzie kosztowało. Nie bez powodu klonuje się takie podzespoły jak m.in ECM, TCM, CEM. Po to aby właśnie nie kombinować z dograniem do samochodu.
Immo jest w CEM.
Immo jest w CEM.
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2021-04-03, 20:45
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 2.4 bifuel
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2000
- Przebieg: 350000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
no dobra, a których kodów silnika to dotyczy?
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2023-12-23, 18:47
- Imię: Monika
- VOLVO: S60
- Silnik: 2400
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2008
- Przebieg: 266000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Witam, chciałabym się was doradzić gdzie najlepszy sprawdzony zakład do instalacji gazu i czy w jakim zakładzie od razu by mi podnieśli moc z 140 na 170koni ?
Woj- Lubelskie lub mazowieckie
Woj- Lubelskie lub mazowieckie
Ostatnio zmieniony 2023-12-26, 15:26 przez italiaviva, łącznie zmieniany 1 raz.
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23361
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Dopisz, o którą część Polski chodzi.italiaviva pisze: ↑2023-12-26, 13:35Witam, chciałabym się was doradzić gdzie najlepszy sprawdzony zakład do instalacji gazu i czy w jakim zakładzie od razu by mi podnieśli moc z 140 na 170koni ?
-
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2023-09-11, 11:27
- Imię: Michal
- VOLVO: V50
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 200000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
volvotech w chorzowie. 400zł. 3 godziny. Teraz naprawdę lepiej przyspiesza.
-
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2023-09-11, 11:27
- Imię: Michal
- VOLVO: V50
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 200000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
i nie gadajcie, że dopiero na wysokich obrotach. 4000 obr to nie są wysokie obroty. (10 lat jeździłem hondą civic )
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2015-02-10, 10:10
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 II
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140KM
- Rok: 2002
- Średnie spalanie: 9,7
- Przebieg: 256000
- Status: Offline
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Szanowny Kolego, ale spójrz nawet na wykresy z hamowni i osiągnięte czasy, których - szacun za uczciwość - na filmiku firma z Radomia w ogóle nie ukrywa. Ja też lubię brzmienie mojego 2.4 140 KM w zakresie między 4 a 6 tysięcy, ale po wielu przemyśleniach odpuściłem podmianę softu. Ile razy w życiu ja mam okazję rozpędzać się bezproblemowo (w sensie - żadne auto mi w tym nie przeszkodziło) w zakresie 100-200 km/h ciągiem? Znikomą ilość. Kilka razy w roku? Za to niezwykle często zdarza mi się to w zakresie 100-150 km/h. Każdego dnia, często kilkukrotnie. A tutaj jaką mamy różnicę? Ledwie dwie sekundy! Marne, prawie niezauważalne dwie sekundy. I za to zapłacić 700 zł (wspomniany Radom) - tyle było kilka lat temu, przed pandemią - a obecnie pewnie więcej niż tysiąc? Może jak ktoś lubi wyprzedzać ciągle "na trzeciego" i te dwie sekundy kiedyś w końcu uratują życie jemu i ludziom jadącym z naprzeciwka - to jest jakiś tam sens. W pozostałych przypadkach - nie ma.
Poza tym przyjrzyj się Kolego dokładnie wykresom z hamowni. to nie jest tak, ze po przekroczeniu magicznych 4000 obrotów auto dostaje magicznego strzała niczym ten parowóz w "Powrocie do przyszłości". Nie. Moc cały czas, spokojnie, powolutku pełznie sobie do góry - mija powoli 150 koni, potem 160 koni, by chwilę przed osiągnięciem 6000 obrotów dobić do magicznych 170 koni. Jeśli więc będziesz w ruchu miejskim i pozamiejskim ciągle jeżdził na jedynce i dwójce a na autostradach maksymalnie na trójce - będziesz miał ciągle pod stopą owo magiczne 170 koni. Dlatego po analizie wszystkiego ja sobie odpuściłem i tęsknię za benzynowym 2.4T lub 2.5T albo 2.5 T5 - gdzie dopiero prawdziwa turbina robi robotę w temacie przyśpieszenia.
pozdrowionka